اخبار داغ

مشارکت دانشجویان هرمزگان در اردوی جهادی جزیره هرمز:

اردوی جهادی بسیج دانشجویی هرمزگان در قالب موکب اربعین به مدت ۵ روز

اردوی جهادی بسیج دانشجویی هرمزگان در قالب موکب اربعین به مدت ۵ روز
علیرضا صالحی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان گفت: اردوی جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان در قالب موکب اربعین در جزیره هرمز برگزار شد که این اردوی جهادی به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛  دانشجو که شدی تمام هم و غم تو درس و کتاب و جزوه است، کسی فکرش را هم نمی کند در کنار راه روهای دانشگاه وقتی که از پله ها بالا می روی تا از استاد مربوطه نمره مورد نظرت را بگیری، به فکر تامین مواد غذایی هم وطنانت نیز باشی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

قطعا خانواده از تو فقط قبولی در ترم ها و در نهایت دکتر و مهندس شدنت را می خواهد اما زمانی که صدای تپش قلبت را برای یاری رساندن به نیازمندی را می شنود قطعا همان فرزند صالحی می شوی که آرزو دعای هر پدر و مادری بر سر سفره غذایشان است.

,

حالا که در این اقتصاد گران جامعه آستین ها را بالا زده ای و برای شنیدن درد مردم گوش هایت را تیز کرده ای بدان همان جوان عاقبت بخیری شده ای که در کنار علی اکبرحسین(ع) پا به بهشت جاودان و ابدی خداوند می گذاری تا برای همیشه در آسایش و رفاه باشی.

,

دانشجو می داند که علم فقط برای پشت میز نشستن نیست، علم اگر در عمل خود را نشان دهد، اگر دست نیازمندی را نگیرد و پای رفتن برای پینه بسته ای نباشد، نه تنها برکتی برای او و خانواده اش ندارد بلکه جامعه را نیز نجات نخواهد داد به همین دلیل است که مشارکت جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه هرمزگان در اردوی جهادی جزیره هرمز رخ می نمایاند تا مسیر راهی برای رسیدن به علم ازلی خداوند باشد.

,

در همین رابطه علیرضا صالحی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان اظهار کرد: اردوی جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان در قالب موکب اربعین در جزیره هرمز برگزار شد که این اردوی جهادی به مدت ۵ روز ادامه دارد.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان افزود: در این راستا جمعی از بسیجیان دانشگاه جامع هرمزگان برای خدمت رسانی و انجام کارهای فرهنگی در این اردوی جهادی به جزیزه هرمز اعزام شدند.

,

صالحی خاطرنشان کرد: این اردوی جهادی با مشارکت دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان هرمزگان صورت گرفته است که انجام برنامه های عمرانی و فرهنگی از برنامه های گروه های جهادی اعزام شده به جزیره هرمز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه