اخبار داغ

امام جمعه اسدآباد:

وقف توفیقی الهی است

وقف توفیقی الهی است
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه وقف توفیق الهی و از اعمال باقیات و صالحات است گفت: واقفان از اصحاب حضرت رسول اکرم ص هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان توصیه کرد و گفت: حضرت علی ع فرمودند که انسانهای متقی نشانه هایی دارند و با آن شناخته می شوند، از جمله این اوصاف راستگویی، وفای به عهد و اخلاق خوب، ظرفیت داشتن و بردباری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به شهادت شهید محراب ایت الله اصفهانی به دست منافقین کوردل، گفت: این فقید متقی و نماینده امام ره در کرمانشاه بود که در سال ۶۱ به شهادت رسید.

,

امام جمعه اسدآباد بااشاره به نامگذاری روز وقف در ۲۷ صفر، گفت: وقف یک توفیق الهی و از اعمال باقیات و صالحات است که اگر کسی اموال خود را در راستای ایجاد مدرسه، هیأت، مسجد وقف کند، ثوابش در دنیا و آخرت به او خواهد رسید.

,

وی مرحوم بکایی و زیوری را از واقفان بزرگ اسدآباد خواند و گفت: واقفان از اصحاب حضرت رسول اکرم ص هستند و امید است این کارخداپسندانه را ترویج دهیم.

,

حسینی‌مجد با اشاره به روزجهانی نابینایان، گفت: خداوند الطاف دیگری را به این قشر از جامعه عطا کرده و امروز در سطح کشور بسیاری از افراد نابینا تحصیل کرده، قاری قرآن و اساتید هستند.

,

وی با اشاره به ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم ص و شهادت امام مجتبی ع و امام رضا ع، گفت: امیدواریم با بهره مندی از زندگی ائمه اطهار ع که پر از نکات برجسته انسان سازی، اخلاقی و جوانمردی است، تا بتوانیم رستگار شویم.

,

امام جمعه اسدآباد از برگزاری مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد شهید همدانی در این شهرستان و حضور مردم قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه