اخبار داغ

با افزایش آمار موارد مثبت ابتلا به کرونا؛

تمدید اعمال محدودیت های یک هفته‌ای در استان همدان

تمدید اعمال محدودیت های یک هفته‌ای در استان همدان
به گفته روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان روند ابتلا به بیماری کرونا در استان همدان افزایشی است به گونه‌ای که آمار مبتلایان جدید و مثبت قطعی کرونا در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل آن دو برابر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ مورد مثبت جدید کرونا در استان همدان شناسایی و ثبت شده است و درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم کاهش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان در نشست ستاد مبارزه با کرونای استان همدان با تاکید بر اینکه برگزاری هر گونه تجمع، شرکت در مراسم‌های عزا، دورهمی، مراکز خرید، و مراودات خانوادگی خطر ابتلا به کرونا را تشدید می‌کند گفته که هر چه میزان استفاده از ماسک در جامعه کمتر شود گردش ویروس سریع‌تر می‌شود.

,

طاهری با بیان اینکه کرونا در تمام نقاط استان وجود دارد و هیچ شهرستانی از خطر این ویروس مصون نیست اظهار داشت: آمار بیماران مبتلا به کرونا در اسدآباد ۱۱۸ نفر، بهار۳۱۷ نفر، رزن ودرگزین۲۴۳ نفر، تویسرکان ۲۶۳، فامنین ۷۳، کبودرآهنگ ۳۲۰، ملایر ۹۲۴، نهاوند ۵۰۸ و همدان یک هزار و ۹۸۸ بیمار مبتلا گزارش شده است.

,

وی در ادامه افزود:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون موارد مثبت کرونا در استان به ۴ هزار و ۹۰۳ نفر رسیده است که از این تعداد ۳ هزار و ۹۶۳ بیمار بهبود یافتند و ۶۵۳ بیمار هم فوت کردند.

,

در این زمینه در ستاد مرکزی پیشگیری و مبارزه با کرونای استان مقرر شده است مراکز سینماها، سالن تئاتر ، شهربازی، تفرجگاهها، تالارهای پذیراهایی ، باغ موزه ها، نماز جمعه شهرستانها در وضعیت قرمز، نماز جماعت، مساجد، باشگاههای ورزشی، بدنسازی‌ها، قهو‌ه‌خانه ها، کافه ها، اقامتگاه ها و مسافرخانه‌ها به طور کامل تعطیل باشند.

,

برخی از ادارات و نهادها از جمله کلیه دانشگاه ها پیام نور، آزاد، حوزه‌های علمیه، اموزشگاههای فنی و حرفه ای، تعطیل و به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می دهند.

,

مهدکودک، مطلب پزشکان، پاساژها، دفاتر_پیشخوان دولت، دفاتر پلیس +۱۰ در صورتی که پروتکل را رعایت نکنند، پلمپ می‌شود.

,

در ورودی ارامستان‌ها تب سنجی انجام شود.

,

در زمان خاکسپاری اموات بیشتر از ۲۰ نفر نمی توانند حضور داشته باشند.

,

افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند، بانوان باردار و بانوان کارمندی که دارای کودک با بیماری زمینه‌ای هستند، دوری کاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه