اخبار داغ

24 ساعت سرنوشت ساز برای آینده فوتبال بوکان؛

جنجال بر سر اداره «سردار» بالا گرفت

جنجال بر سر اداره «سردار» بالا گرفت
با نگاهی به وضعیت سردار در پیش فصل های گذشته این جنجال ها تنها سبب عدم موفقیت های این باشگاه پرهوادار در سطح رقابت ها می شود باید همه در این مهم با وحدت رویه گام بردارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، با نزدیک شدن به پایان فرصت یک ماهه اسپانسر جدید باشگاه فوتبال سردار بوکان جنجال بر سر چگونگی اجرای مفاد این قرار داد  به اوج خود رسیده و طرفین همدیگر را به ناتوانی در اجرای بندهای آن محکوم می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

با پایان یافتن لیگ دسته دوم فوتبال کشور و بقای تیم سردار در این رقابت ها، حرف و حدیث ها و گمانه زنی های فراوانی در خصوص ادامه فعالیت این تیم پرهوادار در رقبت های کشوری بر سر زبان ها بود.

,

تیمی که طی ۴ فصل حضور در سطح در لیگ دسته دوم فوتبال کشور با چالشهای بیشماری ازقبیل نبود اسپانسر و نبود برنامه ریزی مناسب برای حضوری قدرتمند در این رقابت ها رنج می برد.

,

تغییرات گسترده در حوزه مدیریتی و کادر فنی نیز هیچگاه نتوانست سردار بوکان را انچنان که شایسته و بایسته است به جایگاه مورد نظر هواداران این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور برساند این در حالی بود که دوست داران سردار در پایان هر فصل فوتبالی با نگرانی به آینده ماندن یا نماندن تیم محبوبشان در این رقابت ها می اندیشیدند.

,

در نهایت مدیران ورزشی استان با همکاری مدیران شهرستانی با پایان فصل گذشته رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تلاش کردند با جذب اسپانسری قوی از هم اکنون این مژده را به فوتبال دوستان هوادار سردار بدهند که فصل پنجم حضور این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور متفاوت تر از فصل های قبلی است.

,

هر چند تنها چند ساعت بعد از بستن قرار داد با اسپانسر جدید باشگاه با رسانه ای شدن بند های این قرارداد جنجال فراوانی در خصوص موضوعات مختلفی همچون مالکیت باشگاه، حضور و یا عدم حضور در بوکان و …. ایجاد کرد.

,

حال با نزدیک شدن به انتهای مهلت تعیین شده در راستای تعهد اسپانسر و مدیران استانی و شهرستانی به مفاد و بند های مندرج در قرارداد جنجال های تازه ای زیر نام سردار بوکان در حال شکل گیری است که البته در نهایت دود آن به چشم هواداران پرشور این تیم محبوب خواهد رفت.

,

در همین راستا سرمربی جدید سردار بوکان شب گذشته و در یک لایو اینستاگرامی به شدت علیه مسئولان شهرستانی موضع گرفت و آنان را عامل ناکمی های چند سال اخیر سردار بوکان در رقابت های لیگ فوتبال کشور دانست.

,

فرید قلندری در این گفتگو عنوان کرد: متاسفانه کارشکنی های گسترده ای توسط چند نفر از افراد خاص برای عدم موفقیت سردار طی این چند سال انجام گرفته و هنوزنیز این افراد به کار خود ادامه می دهند چون منافعشان به عدم موفقیت سردار گره خورده است.

,

وی ادامه داد: مالکیت بوکان بر تیم سردار یکی ازاین دروغ ها است، زیرا مالکیت این تیم که به بهانه سیاسی و انتخاباتی درست شد برای هئیت فوتبال استان می باشد و بوکانی ها هیچ حقی در مالکیت ان ندارد.

,

قلندری افزود: یکی دیگر از دروغ ها این بود که در اوائل کار بدهی سردار را ۱۲۰ میلیون تومان اعلام کردند در حالی که بعد ازچند روز این بدهی به ۶۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و هنور هم البته ریز هزینه کرد ها را در اختیار ما قرار ندادند.

,

مربی مستعفی سردار بوکان تصریح کرد: متاسفانه یک جمهوری خودمختار و مافیای پیچیده در هئیت فوتبال استان و شهرستان بوکان وجود دارد که حتی به دستور استاندار استان نیز هیج توجهی نمی کنند.

,

وی ادامه داد: مسئولان هیئت فوتبال استان یک چک بانکی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان از مدیریت جدید باشگاه دریافت کردند اما بعد ازچند روز خواستار زمانت بانکی ۴ میلیاردی شدند که این مهم مورد تائید مدیریت جدید باشگاه قرار نگرفت.

,

قلندری عنوان کرد: طی این مدت با بهترین بازیکنان لیگ دسته دوم قرار داد بستیم اما دوستانی که منافع خود را در خطر می دیدند به شدت علیه این مهم نیزموضع گرفتند.

,

در همین رابطه رئیس اداره ورزش و جوانان شهر ستان بوکان نیز به حاشیه های ایجاد شده توسط آقایان علی کیانی و فرید قلندری واکنش نشاد داد.

,

انور ملارحیمی در خصوص این حواشی اظهار کرد؛ متاسفانه در چند روز اخیر شاهد حمله ناجوانمردانه اقای کیانی و قلندری بوده ایم بیایید صورت مساله را پاک نکنیم.

,

وی ادامه داد: برابر استعلام هیات فوتبال استان آذربایجان غربی چک ارایه شده از سوی اقای علی کیانی برابر استعلامات انجام شده از نظر استان مورد تایید نبوده و در همین راستا مسولین هیات استان که طرف قرار داد بودند از اقای کیانی درخواست ضمانت نامه بانکی نمودند که ظاهرا تا به امروز این امر انجام نشده است و روز شنبه اخرین فرصت ارایه ضمانت نامه می باشد که در صورت عدم ارایه ،این قرار داد لغو خواهد و مسولین استانی با گزینه های بعدی وارد مذاکره خواهند شد و تصمیم نهایی بر عهده مسئولین استانی بوده است.

,

ملارحیمی گفت: هرگونه اتهام و حاشیه سازی و سواستفاده از نام سردار از سوی این اشخاص برابر قانون پیگیری خواهد شد و بهتر است بجای ایجاد حاشیه بین هواداران این تیم به فکر ارایه ضمانت نامه و موفقیت باشگاه سردار بوکان باشند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان بکان تصریح کرد: لازم به ذکر است تمامی مفاد تفاهم نامه و عقد قرار داد توسط مسئولین استانی انجام گرفته و تصمیم نهایی در صورت فعالیت یا عدم فعالیت هر یک از اسپانسرها و شروع فعالیت فقط به نظر استان بستگی دارد.

,

وی عنوان کرد:هریک از سروران با استان بتوانند به توافق برسند و نتیجه نهایی به شهرستان ابلاغ گردد اداره و هیات حاضر به همکاری می باشد و هستیم.

,

هرچند با نگاهی به وضعیت سردار در پیش فصل های گذشته این جنجال ها تنها سبب عدم موفقیت های این باشگاه پرهوادار در سطح رقابت ها می شود باید همه در این مهم با وحدت رویه گام بردارند.

,

بی شک نباید ازاین مهم نیز گذشت که بر اساس مدارک موجود مالکیت اصلی باشگاه سردار در اختیار سعید شوکتی است وی به عنوان رئیس هیئت فوتبال بوکان طی چند سال گذشته زحمات بی شماری نه تنها برای سردار بلکه برای فوتبال شهرستان کشیده است.

,

امید است این جنجال ها در نهایت و با درایت همه طرف های درگیر سبب شکل گیری تیمی در حد و نام سردار و هواداران پرشمار آن باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه