اخبار داغ

یادداشت؛

لزوم تفکر اصولی قبل از رأی دادن به ترامپ

لزوم تفکر اصولی قبل از رأی دادن به ترامپ
رابرت ریچ: چرا ما باید با فردی که کمترین همدردی را با جهان دارد همدلی کنیم در حالی که ترامپ و حامیان او هر اقدامی در راستای حفظ و تحکیم قدرت خود انجام می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ "رابرت ریچ" استاد دانشگاه کالیفرنیا و وزیر کار سابق آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد ترامپ و ترغیب آمریکایی ها به تفکر پیش از رأی دادن به وی نوشت، من خودم تقریبا برای دونالد ترامپ متأسف هستم. مرد بیچاره با کووید19 دست و پنجه نرم می کند. او 74 سال داشته و از قیافه افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

اما دست نگهدارید! چرا ما باید با فردی که کمترین همدردی را با جهان دارد همدلی کنیم؟

,

تقریبا در همان زمان که "جو بایدن، "کامالا هریس" و "باراک اوباما" برای او دعا کردند و وی را دلداری دادند، کمپین انتخاباتی ترامپ، اوباما را دروغگو خواند، کامالا هریس را ساختگی نامید و گفت که جو بایدن خواب آلود مناسب ریاست جمهوری شما نیست.

,

چرا ما باید با فردی که در همان زمان مراقبت های پزشکی در حد جهانی و با سرمایه عمومی را دریافت می کند و وکلایش در دادگاه تلاش می کنند تا بین شما جدایی بیاندازند احساس همدردی داشته باشیم؟

,

به خاطر بیاورید، این همان شخصی است که در طول مناظره احمقانه هفته گذشته از برتری جویان سفیدپوست موسوم به "پسران مغرور" حمایت کرد و به آنها دستور ایستادگی داد.

,

بله، او کووید19 داشت اما مانع پاسخ ما به همه گیری در هر مرحله از شیوع شد و اجازه داد تا 210 هزار آمریکایی تحت نظارت وی بمیرند.

,

ترامپ این ویروس را کم اهمیت دانست، مسئولیت را به گردن فرمانداران انداخت و سپس به خاطر خوب جلوه دادن اقتصاد کشور قبل از انتخابات خواستار بازگشایی پیش از موعد کسب و کارها شد.

,

وی متخصصان مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) را مورد تمسخر قرار داد و با آنها مجادله کرد، درمان های غیر علمی را ترویج داد، از رویدادهای کمپین ضد ماسک حمایت کرد و طرفداران خود را به ماسک نزدن ترغیب کرد. او گفت که هرگز هیچ مسئولیتی در قبال پاسخ ناکام آمریکا به کووید19 بر عهده نمی گیرد.

,

وقتی ترامپ اعلام کرد که از بیمارستان "والتر رید" مرخص می شود به مردم آمریکا گفت: "از کووید19 نترسید."

,

علاوه بر این، ترامپ از طرفداران خود می خواهد تا رأی دهندگان بایدن را در نظرسنجی ها بترسانند و از قبل ادعا می کند که در انتخابات تقلب شده و تا زمانی که وی پیروز نشود تقلب ادامه دارد. او حتی تهدید می کند آراء ایالت هایی که وی از دست می دهد باطل اعلام شود.

,

دموکرات ها چه در مورد پاسخ ترامپ به کووید19 و چه مانورهای وسیع تر سیاسی وی می خواهند با رعایت نکاتی زیبا و خوب راه کمال را در پیش بگیرند و منصف باشند. آنها قصد حمایت از هنجارها، ارزش ها و نهادهای دموکراتیک را دارند.

,

اما طرف مقابل این کار را انجام نمی دهد. ترامپ و حامیان او هر اقدامی در راستای حفظ و تحکیم قدرت خود انجام می دهند.

,

بنابراین، اگر دوست دارید با وی احساس همدردی کنید. اما وقتی رأی خود را به صندوق انداختید، فراموش نکنید که او کیست، چه کارهایی کرده و چه کارهایی قرار است در آمریکا انجام دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه