اخبار داغ

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد مطرح کرد؛

بررسی استنکاف دولت از کمک 1 میلیارد یورویی به وزارت بهداشت در مجلس/ نمایندگان درخواست اعمال ماده 234 را امضا کرده اند

بررسی استنکاف دولت از کمک 1 میلیارد یورویی به وزارت بهداشت در مجلس/ نمایندگان درخواست اعمال ماده 234 را امضا کرده اند
مهدی عسگری گفت: هیئت رئیسه مجلس موضوع کمک یک میلیارد یورویی به وزارت بهداشت، را در صحن علنی مجلس به رای می گذارد و اگر مجلس به آن رای داد برای رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به عدم تخصیص کمک یک میلیارد یورویی صندوق توسعه ملی توسط دولت به وزارت بهداشت، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: مجلس پیگیر موضوع بوده و تذکرات داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهدی عسگری با اشاره به اینکه درخواست اعمال ماده 234 را کرده ایم و تعداد زیادی از نماینده ها آن را امضا کرده اند، افزود: بر اساس ماده 234 اگر هر کدام از مقامات اجرایی در اجرای وظایف خود کوتاهی کرده، استنکاف از قانون یا نقص در اجرای قانون داشته باشند، مجلس می تواند به موضوع ورود پیدا کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: هیئت رئیسه مجلس موضوع کمک یک میلیارد یورو یی به وزارت بهداشت، را در صحن علنی مجلس به رای می گذارد و اگر مجلس به آن رای داد برای رسیدگی به دستگاه قضایی ارجاع می شود. البته در آخرین جلسه علنی مجلس درخواست اعمال ماده 234 را ثبت کرده ایم و در حال جمع آوری امضای نماینده ها است.
,
 
,
عسگری با اشاره به اینکه با شروع مجلس مسئله مذکور پیگیری می شود تا دولت پاسخگو باشد، در بخش دگیری از سخنان خود درباره محدودیت های کرونایی، تصریح کرد: در حال حاضر امکان انسداد راه های کشور به واسطه ترددهای ضروری در دراز مدت وجود ندارد.
,
 
,
وی گفت: اینگونه نیست که با انسداد چند روزه راهها کرونا برطرف شود، بنابراین، فرهنگسازی و مشارکت مردم موثر است و شهروندان در صورت امکان باید از سفرهای غیر ضروری بپرهیزند، البته محدودیت های لازم توسط دستگاه ها در البرز انجام شده که از جمله می توان به پارک ها اشاره کرد.
,
 
,
عسگری با اشاره به اینکه از امروز شنبه اجباری شدن ماسک و اعمال برخی جرائم در تهران انجام می شود، افزود: در زمینه کرونا نمی توان محدودیت ها را به صورت اجباری و دراز مدت اعمال کرد چرا که این ویروس واقعیتی است که وجود دارد و اگر در کنار آن همه چیز محدود و مسدود شود زندگی جریان نخواهد داشت.
,
 
,
وی اظهار داشت: چرخ زندگی، معیشت و اقتصاد با همه سختی هایی که در حال حاضر به واسطه سوءتدبیر مسئولین و فشارهای خارجی وجود دارد، قابلیت چرخیدن ندارد لذا باید با مشارکت مردم موضوع کرونا مدیریت شود و کمیسیون بهداشت مجلس هم این مهم را با جدیت رصد و پیگیری می کند.
,
 
,
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در خاتمه خاطرنشان داشت: وزارت بهداشت و کادر درمان تمام توان خود را برای سلامت مردم گذاشته اند اما مجلس به واسطه ضعف هایی که دولت دارد پیگیر مطالبات مردم است.   
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه