اخبار داغ

مشکلات راه ها و مرغداری ها زیر ذره بین دادستان تویسرکان؛

همه در حمایت از تولید پای کار آمده ایم/ورود قانون برای تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز محورهای تویسرکان

همه در حمایت از تولید پای کار آمده ایم/ورود قانون برای تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز محورهای تویسرکان
ورود دادستان تویسرکان در حمایت از تولیدکنندگان و برخورد با متخلفان و تهدیدکنندگان جان و مال مردم با حمایت های صفر تا صدی رئیس دادگستری شهرستان برای مردم دلم گرم کننده است و می تواند نقطه عطفی بر روند نظارت جدی تر قانون بر عملکرد دستگاه های مختلف باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مشکلات واحدهای مرغداری از تهیه دان و تسهیلات بانکی گرفته تا جوجه ریزی، پرورش و در نهایت بازار فروش، این روزها بر کسی پوشیده نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این مسئله در روزها و ماه های گذشته در سراسر کشور و به تبع آن در استان همدان و شهرستان تویسرکان مشهود است.

,

واردات نامناسب دان مرغ و نهاده های دامی به دلیل ضعف مدیریتی هرازچندگاهی دستخوش دلالی دلالان می شود و احتکار آن توسط واسطه ها قیمت دان ها را افزایش می دهد. گاهی هم بانک ها و متولیان امر آن چنان که باید در حمایت از تولیدکنندگان به میدان نمی آیند.

,

برای رفع مشکلات این گونه ای هم باید از رده های بالاتر مدیریتی به آن توجه داشت و هم از پایین، بدان معنا که ناظران و بازرسان دستگاه های نظارتی در سطح کلان و در کف میدان نیز ارگان های ذی صلاح ورود جدی تری داشته باشند.

,

و اما در هفته های گذشته شاهد حضور دادستان تویسرکان به عنوان مدعی العموم در حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در حوزه مرغ و مرغداران بودیم.

,

دادستان تویسرکان پای درد و دل مرغداران نشست

, دادستان تویسرکان پای درد و دل مرغداران نشست, دادستان تویسرکان پای درد و دل مرغداران نشست,

در این باره علی بهادری، دادستان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، از همکاری و بهره مندی از ۳۰۰ نفر درخصوص بررسی مشکلات ریز و درشت ۱۲۲ واحد کوچک و بزرگ مرغداری در این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری دستگاه های مربوطه به ویژه جهاد کشاورزی بازرسی ها انجام شد و پای درد و دل مرغداران نشستیم.

,

وی اظهار کرد: هرچند از سوی برخی افراد ولو انگشت شمار اما مرتبط با صنعت مرغداری تویسرکان کوتاهی هایی روی داده، اما زمانی که موارد و مشکلات به طور موشکافانه بررسی شود می توان برای حمایت از تولید داخلی دقیق تر برنامه ریزی کرد.

,

ورود قانون برای رفع موانع موجود بر سر راه مرغداران و کشتارگاه تویسرکان

, ورود قانون برای رفع موانع موجود بر سر راه مرغداران و کشتارگاه تویسرکان, ورود قانون برای رفع موانع موجود بر سر راه مرغداران و کشتارگاه تویسرکان,

دادستان تویسرکان افزود: بدین ترتیب آنجا که نیاز به وجود و حضور قانون در حمایت از بخش های مختلف تولید از جمله مرغداری ها باشد حاضر می شویم تا موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان به صورت قانونی برداشته شود و با متخلفین که در این زمینه کوتاهی کنند هم قاطعانه برخورد قضایی می شود.

,

بهادری عنوان کرد: بنابراین با رویکرد حمایت از مرغداران همکاری تنگاتنگی با فرمانداری و دیگر دستگاه های متولی درخصوص احیاء کشتارگاه مرغ تویسرکان داشتیم تا بالاخره در روزهای اخیر این کشتارگاه مجدد با اشتغالزایی برای ۱۲۰ نفر بازگشایی شد.

,

وی تصریح کرد: در حدود ۱۹ ماه گذشته به دلیل تعطیلی این کشتارگاه، مرغداران شهرستان برای کشتار مرغ تولیدی با مشکلات بسیار روبرو بودند، گاهی کشتارگاه مرغ شهر همسایه، به موقع مرغ ها را تحویل نمی گرفت و گاهی هم تا مجوز کشتار صادر می شد، وزن مرغ ها افزایش یافته و به درد ورود به بازار نمی خورد.

,

این مقام مسئول افزود: اما خوشبختانه مشکل آن کشتارگاه مرغ اکنون دیگر مرتفع شده است و امیدواریم تاثیر مثبتی بر روند کاهشی قیمت مرغ در شهرستان داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه