اخبار داغ

تصویربرداری «شرم» به روزهای پایانی رسید/ ادامه کار در غرب تهران

تصویربرداری «شرم» به روزهای پایانی رسید/ ادامه کار در غرب تهران
تصویربرداری سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری به روزهای پایانی خود نزدیک شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی پروژه، تصویربرداری سریال «شرم» به تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری بعد از نزدیک به ۴ ماه به روزهای پایانی نزدیک شده و در غرب تهران ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تصویربرداری این سریال در مناطق مختلفی از شهر تهران انجام شده و گروه به زودی برای ادامه کار به لوکیشینی در حوالی پردیس تئاتر خاوران خواهند رفت. بخشی از تصویربرداری نیز در شهر شیراز ادامه خواهد یافت.

,

, ,

سریال «شرم» بر اساس فیلمنامه ای از سعید فرهادی و با حضور بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری و مرحوم سیروس گرجستانی به تولید رسیده است.

,

این سریال یک ملودرام اجتماعی است که برای پخش از شبکه سه سیما در فصل پاییز آماده می‌شود.

,

سایر عوامل این سریال نیز عبارتند از تهیه کننده: امیرمهدی پوروزیری، کارگردان: احمد کاوری، نویسنده: سعید فرهادی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، مجری طرح: وحید معدنی، مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان، تدوین: رضا کردبچه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید: داوود معدنی، عکاس: معین باقری، مشاور رسانه ای: علی مرادخانی.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه