اخبار داغ

آینده کشتی روشن است؛

مهربان: سنگین‌وزن‌ها عملکرد خوبی داشتند/ لیگ برتر کشتی ایران می‌تواند برای اتحادیه جهانی الگو باشد

مهربان: سنگین‌وزن‌ها عملکرد خوبی داشتند/ لیگ برتر کشتی ایران می‌تواند برای اتحادیه جهانی الگو باشد
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مسابقات در اوزان سنگین وزن جذابیت بالایی داشت.
[

ابراهیم مهربان، مربی تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد شروع مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: بعد از مدت‌ها وقفه در دنیای ورزش، فدراسیون کشتی یکی از اولین فدراسیون‌های ورزشی در ایران بود که موفق به برگزاری مسابقات لیگش شد. ضمن اینکه برگزاری این رقابتها با رعایت همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند نه تنها الگویی برای داخلی‌ها باشد که حتی اتحادیه جهانی کشتی نیز از سازمان لیگ کشتی ایران الگوبرداری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهربان ادامه داد: در این دو هفته برگزاری لیگ برتر کشتی حتی یک نمونه مثبت کرونا هم نداشتیم و این موضوع نشان از دقت‌نظر برگزارکنندگان این رقابت‌ها داشت.

,

کشتی‌گیر اسبق دسته سنگین‌وزن تیم ملی به رقابت‌های مدعیان سنگین‌وزن در لیگ پرداخت و تاکید کرد: با اینکه در اکثر مسابقات تیمی تکلیف نتیجه کلی تا قبل از پیکار دسته سنگین‌وزن مشخص شده بود اما به گواه اکثر کارشناسان و حاضرین، مسابقات دسته سنگین‌وزن از جذابیت بالایی برخوردار بود و امتیازات زیادی بین کشتی‌گیران رد و بدل می‌شد. دوست ندارم از کشتی‌گیر خاصی نام ببرم اما جوانان این وزن ما را به آینده سنگین‌وزن در کشتی امیدوار کردند.

,

ابراهیم مهربان در پایان به وضعیت اردوهای تیم ملی برای مسابقات احتمالی جهانی اشاره کرد و گفت: منتظر تصمیم اتحادیه جهانی برای برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی هستیم تا بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم. با این حال برگزاری لیگ کشتی ما را یک مرحله پیش انداخت و می‌توانیم برای دعوت کشتی‌گیران برتر به اردوهای تیم ملی با دست بازتری نفرات را انتخاب کنیم.

,


انتهای پیام/

,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه