اخبار داغ

نماینده بوشهر تاکید کرد؛

برخورد با روسای دانشگاه در صورت اعمال فشار علیه اساتید انقلابی

برخورد با روسای دانشگاه در صورت اعمال فشار علیه اساتید انقلابی
جمیری گفت: اساتید بسیجی در کنار روحیه‌ انقلابی و جهادی، روحیه علمی و پژوهشی خود را نیز تقوییت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی شامگاه دیروز در جمع اساتید بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان بوشهر، گفت: اساتید بسیجی باید مثل شهید چمران تقوا و تخصص‌های بسیار بالا داشته باشند و در همه امور انقلاب اسلامی از آنها استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر اظهار کرد: از هیج فرد بسیجی و انقلابی پذیرفته نییست، که بگوید از ترس حذف شدن و یا از دست دادن موقعیت خود نمی توانم وظایفم را انجام دهم.

,

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلابی گری هزینه دارد و باید هزینه هایش را بپردازیم، یک بسیجی موفق هر چه دارد را باید در طبق اخلاص بگذارد و در اختیار انقلاب قرار دهد.

,

جمیری افزود: اساتید بسیجی باید با روحیه‌ انقلابی و جهادی که دارد روحیه علمی و پژوهشی خود نیز تقوییت کند. رییس دانشگاهی بخواهد علیه نیروهای انقلاب فشاری را اعمال کند از این موضوع نخواهم گذشت و قطعا برخورد می‌شود.

,

وی عنوان کرد: در بعضی از دانشگاههای استان میدان برای نیروهای انقلابی تنگ شده است، اما نظام برای ما از همه چیز مهمتر است.

,

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشنان کرد: رهبر انقلاب مجلس کنونی را یکی از انقلابی ترین مجالس خواندند که ان شالله امیدوارم خداوند کمک کند بتوانیم انقلابی عمل کنیم.

,

جمیری با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: در برخورد با مشکلات و معضلات کشور مشکل قانون نداریم، بلکه مشکل برنامه ریزی وجود دارد که این هم کار مجلس نیست و دولت باید اقدامات لازم انجام دهد.

,

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت کوتاه باقی مانده از عمر دولت، مجلس وظیفه دارد دولت را کنترل و مهار کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه