اخبار داغ

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش زنجان:

مدارس استان زنجان تا 24 مهر ماه تعطیل شد

مدارس استان زنجان تا 24 مهر ماه تعطیل شد
روح‌الله اجاقلو، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان زنجان، همه مدارس این استان تا 24 مهر ماه به صورت غیر حضوری برگزارخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله اجاقلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بنا بر اعلام ستاد مدیریت و پیشگیری از کرونای استان زنجان همه مدارس شهری و روستایی تا پایان هفته جاری به صورت غیر حضوری خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه این تعطیلی شامل مناطق و نواحی 14 گانه آموزش و پرورش استان می‌‎شود، ادامه داد: کلاس‌های درس تا 24 مهر ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: در این مدت دانش‌آموزان در کلاس‌های مجازی شرکت کرده و عوامل اجرایی و معلمان نیز به شکل غیرحضوری فعالیت می‌کنند.
,
 
,
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: این تصمیم شامل پیش دبستانی‌ها، آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجه می‌شود.
,
 
,
اجاقلو با بیان اینکه  تصمیم  در خصوص شکل ادامه فعالیت مدارس با ستاد کرونای استان است افزود:  در مدت بازگشایی مدارس تلاش شد تا همه پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری کلاس‌های حضوری رعایت شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه