اخبار داغ

عفونت ریه تهیه کننده مختار را راهی بیمارستان کرد/ ادامه درمان در آی سی یو

عفونت ریه تهیه کننده مختار را راهی بیمارستان کرد/ ادامه درمان در آی سی یو
مونا فلاح دختر محمود فلاح تهیه‌کننده از آخرین وضعیت پدرش که چند روزی است به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری است، سخن گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مونا فلاح دختر محمود فلاح تهیه‌کننده سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت این تهیه‌کننده که از روز یکشنبه ۱۳ مهرماه در بیمارستان بستری شده است، عنوان کرد: من روز جمعه ۱۸ مهرماه به پدرم که در بیمارستان بعثت بستری است، سر زدم اما دکتر اصلی پدر امروز شنبه ۱۹ مهرماه قرار است ایشان را دوباره معاینه کرده و از حال پدر ما را با خبر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مونا فلاح, محمود فلاح,

وی ادامه داد: پدرم در آی سی یو بستری است و روند درمان ادامه دارد. در این شرایط کرونا نیز من اجازه دارم تنها ۲ دقیقه ایشان را از پشت شیشه آی سی یو ببینم.

,

فرزند این تهیه‌کننده تلویزیون بیان کرد: پدرم از یکشنبه ۱۳ مهر به بیمارستان منتقل و در اورژانس بستری شد اما در حال حاضر سه شب از انتقال ایشان به آی سی سو می‌گذرد.

,

فلاح در پایان عنوان کرد: تا به الان پدرم را به دلیل عفونت ریه در بیمارستان بستری کرده‌اند اما امیدوارم تشخیص‌های بعدی پزشکان بیماری کرونا نباشد.

,

محمد فلاح تاکنون تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی از جمله «رسم عاشق کشی»، «جایی در دوردست»، «چراغی در مه» و..را برعهده داشته است.

,

وی همچنین سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی مختلفی را از جمله «مختارنامه» «خوش رکاب»، «خوش غیرت»، «تفنگ سرپر» و…..تهیه کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

منبع:صبا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه