اخبار داغ

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی:

دولت در شرایط شیوع کرونا فقط می‌تواند موردی برخورد کند

دولت در شرایط شیوع کرونا فقط می‌تواند موردی برخورد کند
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دولت در ایام کرونا فقط می‌تواند به‌صورت موردی برخورد کند، گفت: بنابراین همه ادارات و همه کارکنان باید فعال باشند و نباید زندگی روزمره از جریان بیفتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز با بیان این‌که حذف دورکاری چندان در افزایش آمار مبتلایان به کرونا خیلی تأثیرگذار نبوده است، اظهار کرد: کارمندان باید وظیفه کاری خودشان را طبق برنامه‌ریزی دولت انجام دهند و پروتکل‌ها را رعایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: مجموعه‌های مختلف باید خواسته‌های اجتماعی را رعایت کنند و نیز در آن‌جایی که نیاز است پروتکل‌های بهداشتی اعمال شود، اما نمی‌توان زندگی روزمره مردم را از جریان انداخت و در آن اختلال ایجاد کرد؛ بنابراین بهتر است با اجرای پروتکل‌ها و شیوه‌های بهداشتی، مردم به فعالیت‌های اجتماعی خود ادامه دهند.

,

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: همه ادارات باید فعال باشند و همه کارکنان هم باید در محل کار خود حضور یابند؛ بنابراین در اینجا دولت فقط می‌تواند به‌صورت موردی کنترل کند. مثلاً در زمانی‌که هوا  آلوده می‌شد دولت مدارس را تعطیل یا رفت‌وآمدها را محدود می‌کرد؛ لذا دولت در این وضعیت هم فقط می‌تواند به‌صورت موردی برخورد کند.

,

میرتاج‌الدینی عنوان کرد: دولت کار را رها نکرده و او در حال مدیریت وضعیت است و من معتقدم که نباید در شرایط شیوع کرونا، جریان اقتصادی و تجاری متوقف شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه