اخبار داغ

در گفت و گو با صاحب نیوز مطرح شد:

میوه هایی که روی درخت برای صادرات خریداری می شوند

میوه هایی که روی درخت برای صادرات خریداری می شوند
رئیس اتحادیه میوه و تره بار اصفهان گفت: امسال از کشورهای دیگر و خصوصاً  از کشورهای عربی تاجران به شمال رفته و با باغداران قرارداد بسته و میوه های کیوی و پرتقال آن ها را روی درخت خریده اند و نرخ آن را بالا برده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر اطرج در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: میوه های نوبرانه فصل مانند کیوی، پرتقال و نارنگی بوده که هنوز در ابتدای عرضه قرار دارد و عرضه آن در بازار زیاد نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اصفهان تصریح کرد: امسال از کشورهای دیگر و خصوصاً  از کشورهای عربی تاجران به شمال رفته و با باغداران قرارداد بسته و میوه های کیوی و پرتقال آن ها را روی درخت خریده اند و نرخ آن را بالا برده اند.

,

اطرج با بیان اینکه هنوز زمان عرضه کیوی نرسیده اما از هفته آینده که شروع می شود این مسئله می تواند به قیمت بالای این میوه منجر شود، افزود: البته باید تا زمان عرضه صبر کرد اما قیمت در باغات شمال بالا رفته که می تواند موجب به افزایش قیمت در بازار شود .

,

وی گفت: در حال حاضر مشکلی در عرضه سیب نداریم و همچنین در انگور و دیگر بارها وضعیت خوبی دارد اما در بارهای زمستانه ممکن است امسال نرخ ها بالا باشد پرا که صادراتی ها مستقیم از تولید کننده در حال خرید هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه