اخبار داغ

نائب رئیس مجلس:

دولت سریعا کمک یک میلیارد یورویی را به وزارت بهداشت پرداخت کند

دولت سریعا کمک یک میلیارد یورویی را به وزارت بهداشت پرداخت کند
علی نیکزاد گفت: دولت سریعا و قبل از وقوع بحران کمک یک میلیارد یورویی به وزارت بهداشت را پرداخت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: مجلس بارهای در مورد عدم تخصیص  یک میلیارد یورو که با موافقت رهبر معظم انقلاب از صندوق توسعه  ملی برای کمک به وزارت بهداشت برداشت شده است تذکر داده است و دولتمردان  هر بار گفته اند پرداخت  می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: با توجه به اینکه آمار بیماران افزایش یافته است امیدواریم دولت سریعا و قبل از وقوع بحران کمک یک میلیارد یورویی به وزارت بهداشت را پرداخت کند.

,

نایب رئیس مچلس گفت: مردم متاسفانه از ماسک استفاده نمی کنند و هم اکنون که بنده در حال تردد از یکی از خیابان های تهران هستم و بیرون را نگاه کردم  عده ای بدون ماسک در حال قدم زدن هستند .

,

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ماسک زدن باید جزئی از فرهنگ شود و همواره رهبر معظم انقلاب به  این مهم تاکید کرده و حتی فرموده اند: «وقتی برخی ماسک نمی زنند من از آن پرستار فداکار خجالت می کشم» را می بینم از پرستاران خجالت می کشم ».

,

وی تاکید کرد: متاسفانه آنچه در خبرهای مشاهده می شود مردم در این شرایط کرونایی به مسافرت می روند که امیدواریم همکاری لازم در این مورد برای کاهش آمار ابتلا انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه