اخبار داغ

لیاقت حضور در جام‌جهانی را داریم؛

نکیسا: شاهد بهترین نسل تاریخ تیم‌ ملی هستیم/ قفس توری ایران دارای استعدادهای غنی است

نکیسا: شاهد بهترین نسل تاریخ تیم‌ ملی هستیم/ قفس توری ایران دارای استعدادهای غنی است
سنگربان اسبق تیم ملی ایران گفت: پس از مدت‌ها لااقل روی خط دروازه متکی به اسامی محدودی نیستیم و 5 دروازه‌بان خوب در دست داریم که هرکدام می‌توانند به موفقیت تیم ملی کمک کنند.
[

نیما نکیسا، سنگربان اسبق تیم ملی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره عملکرد روز پنج‌شنبه ملی‌پوشان مقابل تیم ملی ازبکستان اظهار داشت: دیدار با ازبک‌ها نشان داد که سطح فوتبال در کشور ما چقدر از فوتبال ازبکستان بالاتر است و تیم ملی ایران غنی از نفراتی‌ست که می‌توانند لحظه‌های مهمی را رقم بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود: حس می‌کنم پس از 22 سالی که از جام جهانی 1998 فرانسه می‌گذرد، این قوی‌ترین و بهترین تیمی‌ست که تاکنون داشته ایم. تیم ملی اکنون مملو از استعدادهایی‌ست که از خط دروازه تا پیکان هجومی می‌توانند به‌تنهایی خالق موقعیت‌ها باشند و تاریخ‌سازی کنند. امیدوارم که سرنوشت نهایی این تیم به راهیابی و صعود به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر منجر شود، چرا که واقعاً لیاقت حضور و درخشش در این رقابت‌ها را داریم.

,

, ,

این کارشناس فوتبال در مورد عکس‌العمل سرمربی تیم ملی ازبکستان طی دیدار با ملی‌پوشان کشورمان عنوان کرد: سرمربی ازبک پس از 2 گلی که از تیم ملی ما دریافت کرد، رو به تعویض‌هایی رندانه و رفتاری زیرکانه آورد تا نشان دهد که نتیجه این بازی آن‌چنان هم برایش مهم نیست؛ در صورتی که هم از صحبت‌های قبل بازی و هم از چهره‌اش می‌شد فهمید که از این شکست غیرمنتظره مقابل شاگردان دراگان هم ناراحت است و هم متعجب.

,

نکیسا همچنین در خصوص لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی توسط دراگان اسکوچیچ که اسامی بزرگی در آن حضور نداشتند، تصریح کرد: برخی از بازیکنان بزرگ و لژیونرها به تبع شرایطی که داشتند، نمی‌توانستند در اردوی تیم ملی حاضر باشند اما به‌نظر من اسکوچیچ دوست داشت برای این بازی تحولاتی را در بدنه تیم ملی ایجاد کند. من در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره آقای اسکوچیچ و تصمیماتش نظر بدهم اما به عقیده من مسعود شجاعی یکی از کارآمدترین و مثمرثمرترین مهره‌هایی‌ست که در هر زمان می‌تواند به تیم ملی بیشترین کمک را داشته باشد.

,

وی همچنین ادامه داد: مسعود با وجود سن بالا اما همیشه عملکرد قابل قبولی داشته و بازیکنی باتجربه، محترم و حائز شخصیت کاپیتانی‌ست که هنوز هم وجودش می‌تواند به تیم ملی کمک بسیاری کند.

,

گلر اسبق تیم پرسپولیس و ملی‌پوش ایران در جام‌جهانی فرانسه درباره وضعیت قفس توری تیم ملی و رقابت بین دروازه‌بان‌های ملی‌پوش بیان کرد: بازیکنان و سنگربانان شاغل در لیگ برتر راندمان خوبی داشتند و ما از غنای خوبی روی خط دروازه برخورداریم. فکر می‌کنم هر 3 گلری که به این اردوی تیم ملی دعوت شدند از سطح خیلی خوبی برخوردارند و حتی سنگربانانی مانند سیدحسین حسینی و پیام نیازمند هم می‌توانند نقش شماره 1 را در تیم ملی به خوبی ایفا کنند.

,

, ,

نکیسا در ادامه و در خصوص عملکرد امیر عابدزاده، رشید مظاهری و پیام نیازمند اضافه کرد: امیر عملکردی فوق‌العاده در لیگ پرتغال داشته و نمایش‌هایی درخشان را از خود برجای گذاشته، همچنین پیام هم نشان داده که گلری جوان و قابل اعتماد است و رشید هم بازی‌هایی بسیار خوب را در تیم تراکتور و ذوب‌آهن سپری کرده. خوشحالم که پس از مدت‌ها لااقل روی خط دروازه متکی به اسامی محدودی نیستیم و 5 دروازه‌بان خوب در دست داریم که هرکدام می‌توانند به موفقیت تیم ملی کمک کنند.

,

نیما نکیسا نهایتاً درباره صعود تیم ملی به دور بعد رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر تاکید داشت: امیدوارم که با فراهم ساختن امکانات و مهیا کردن شرایط بتوانیم از این جوانان مستعد و این ترکیب غنی بیشترین استفاده را داشتیه باشیم تا به قطر برسیم. لیاقت حضور در جام جهانی را داریم و می‌توانیم به خواسته‌هایمان برسیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه