اخبار داغ

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی:

فصل سرما به بیماری کرونا شدت می دهد/ ضرورت حمایت دولت از مشاغل آسیب پذیر

فصل سرما به بیماری کرونا شدت می دهد/ ضرورت حمایت دولت از مشاغل آسیب پذیر
آرش لهونی, نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه با فرا رسیدن فصل سرما آمار مبتلایان کرونا بیشتر خواهد شد،گفت: بر این اساس برخی از مشاغل ممکن است تعطیل شوند که ضروری است مورد حمایت خاص از جانب دولت قرار بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آرش لهونی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: در طول چند ماه گذشته پیگیری زیادی به عمل آمد تا بتوانیم با شیوع بیماری کرونا مقابله و محدودیت هایی را اعمال کنیم.

وی افزود: با افزایش آمار کرونا در این شرایط به هیچ وجه تجمع در اماکن عمومی به صلاح نیست چرا که منطقه ما نیز مثل سایر مناطق کشور در وضعیت قرمز قرار دارند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ سازی از مولفه های اصلی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا است که مردم ما باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند چه بسا اعمال محدودیت هایی همچون جریمه کردن که در قانون تعریف نشده است به صلاح نخواهد بود.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: در سطح ملی می توان تدابیر سختگیرانه تر و با پشتوانه قانونی اعمال کرد.

وی با بیان اینکه ستاد کرونا باید متناسب با شرایط منطقه تصمیم بگیرد اضافه کرد: من شخصا موافق بازگشایی مدارس نبودم و موضع خود را هم با تذکر به وزیر آموزش و پرورش اعلام کردم اما چون مصوبه ستاد مقابله با کرونای کشوری بود اجرایی شد.

لهونی با اشاره به اینکه هرنوع تجمعی در اماکن عمومی نباید صورت بگیرد و مردم باید کاملا رعایت کنند گفت: از مردم درخواست دارم که با توجه به اینکه چندین ماه است که درگیر با ویروس کرونا هستند تمام پرونکل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند.

وی با بیان اینکه با فرا رسیدن فصل سرما آمار مبتلایان کرونا بیشتر خواهد شد، گفت: در طرف مقابل ما معیشت مردم را داریم که بعضی از مشاغل ممکن است تعطیل شوند که باید زندگی آنها هم تامین و مورد حمایت خاص از جانب دولت قرار بگیرند.

وی در پایان گفت: ستاد کرونای شهرستان باید به صورت مستمر جلسه برگزار کنند و به طور مرتب اوضاع را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند و من هم آماده هرنوع همکاری با تصمیمات ستاد کرونای منطقه و حتی کشور خواهم بود و بی تفاوت به موضوع نیستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه