اخبار داغ

گزارشی از سفر یک روزه معاون رییس جمهور به گلستان؛

افتتاح نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور در گلستان

افتتاح نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور در گلستان
نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور توسط معاون علم و فناوری رئیس جمهور در گرگان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سفر یک روزه سورنا ستاری با هدف بازدید از پارک علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان، مراکز نوآوری صنایع خلاق، مراکز نوآوری سلامت و نمایشگاه محصولات فناورانه مرکز رشد انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

فعالیت 5400 شرکت دانش بنیان در کشور

, فعالیت 5400 شرکت دانش بنیان در کشور,

ستاری در بازدید از شرکت های دانش بنیان با همراهی حق شناس استاندار گلستان و دیگر مدیران استان، تصریح کرد: خوشبختانه روند حرکت استان رو به جلوست اما با توجه به توانمندی های استان باید این فعالیت ها در حوزه توسعه فعالیت های دانش بنیان تقویت شود.

,

, ,

وی افزود: معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور حمایت های معمول خود را از اقدامات دانش بنیان صورت می دهد و در حال حاضر بیش از 5400 شرکت دانش بنیان در کشور مشغول به فعالیت هستند.

,

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: اثرات فعالیت شرکت های دانش بنیان در جامعه مشهود است و امیدواریم با توجه به نیاز سنجی های صورت گرزفته این روند تسریع شود.

,

دغدغه مسئولان توجه به جوانان و نخبگان و حمایت از آنان است

, دغدغه مسئولان توجه به جوانان و نخبگان و حمایت از آنان است,

ستاری در آیین افتتاح مرکز نوآوری شهرستان ترکمن و مرکز نوآوری دانشگاه آزاد علی آبادکتول با حضور حق شناس استاندار گلستان و دیگر مدیران ارشد استان ، تصریح کرد: نقطه محرکه اقتصاد دانش بنیان داشتن اراده و همت برای پیشبرد امور است در غیر این صورت بودجه های تخصیص یافته به تنهایی برای پیشرفت این حوزه کافی نخواهد بود.

,

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ادامه داد: باید اتحاد و همدلی لازم ایجاد شود و نیروهای جوان و نخبه مورد حمایت قرار بگیرند و مسئولان نسبت به آموزش و حمایت از نیروی انسانی حساس و دغدغه مند باشند.

,

, ,

وی خاطر نشان کرد: بودجه ها و اعتبارات تخصیص یافته به بخش دانش بنیان می تواند کاتالیزور و محرک این حوزه باشد اما هیچ چیز جایگزین اراده نمی شود و اگر اراده در شهرستان ها تقویت شود بسیاری از امورات حل خواهد شد.

,

ستاری یادآور شد: ما نیز برای رونق حوزه دانش بنیان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

,

وی ادامه داد: هر جایی که تحرک و رشد کارها بیشتر باشد حمایت بودجه ای ما نیز افزایش می یابد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: فضای اختصاص یافته برای مرکز نوآوری شهرستان ترکمن کافی نیست و در صورتی که فضا برای این امر فراهم شود ما هزینه های بازسازی و نگهداری و سایر هزینه های مربوط به شرکت های دانش بنیان مستقر در آن را تأمین خواهیم کرد.

,
,

سورنا ستاری تصریح کرد: فضاهای بلااستفاده زیادی در شهرهای مختلف وجود دارد و ما آمادگی داریم برای بازسازی این فضاها اقدام کنیم تا جوانان فعال در حوزه دانش بنیان از ظرفیت آن بهره مند شوند و استعدادها، خلاقیت ها و نوآوری های خود را شکوفا کنند.

,

افتتاح نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور

, افتتاح نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور,

نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور توسط معاون علم و فناوری رئیس جمهور در گرگان افتتاح شد.

,

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این مراسم اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه دستاوردهای روستایی استفاده کنیم.

,

سورنا ستاری افزود: این تلویزیون اینترنتی نمونه توسعه اشتغال توسط جوانان است و ما هم از آنهاحمایت می‌کنیم.
استاندار گلستان نیز در این مراسم با تجلیل از تلاش جوانان گلستانی در راه‌اندازی این تلویزیون اینترنتی گفت: ۹۰ درصد روستاهای گلستان از اینترنت استفاده می‌کنند.

,
,

هادی حق‌شناس تاکید کرد:  تلویزیون اینترنتی روستایی این تلویزیون اینترنتی فرصتی برای معرفی استان به نقاط مختلف کشور‌و حتی جهان است.

,

وی گفت: امسال ۵۰ روستا به روستاهای بومگردی استان اضافه و به ۱۵۰ روستا رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه