اخبار داغ

معاون شهردار کرمانشاه خبر داد:

کاهش 90 درصدی تلفات ناشی از تصادفات با اقدامات معاونت ترافیک کرمانشاه

کاهش 90 درصدی تلفات ناشی از تصادفات با اقدامات معاونت ترافیک کرمانشاه
محسن ارجمندی, معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از کاهش قابل توجه تلفات ناشی از تصادفات در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ارجمندی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،اظهار داشت: اقدامات مؤثر معاونت ترافیک شهرداری باعث کاهش 90 درصدی تلفات ناشی از تصادفات در شهریور ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.
 
وی گفت: تصادف موضوعی تأثیرگذار در توسعه اقتصادی، سلامت و اجتماعی است که می‌تواند هزینه هایی را به کشور تحمیل کند.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال گذشته و در کلانشهر کرمانشاه تعداد زیادی از همشهریان ما جان خود را در تصادفات سطح معابر شهری از دست داده اند که مسئولیت آور بودن این آمار، باید خواب را از چشم ما مسئولان بگیرد زیرا بررسی های آماری دو نکته بسیار تاسف بار را نشان می دهد.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: بخش عمده تلفات تصادفات مربوط به عابران پیاده است همچنین سرعت غیرمجاز، اصلی ترین عامل بروز تصادفات منجر به فوت در سطح معابر شهری کلانشهر کرمانشاه بوده که بدون شک این دو مهم بیان کننده فاصله گرفتن ما، یعنی مسئولان و کاربران معابر از حمل و نقل انسان محور در کلانشهر کرمانشاه است.

 ارجمندی افزود: با اقدامات صورت گرفته در حوزه آرام سازی ترافیکی، اصلاحات هندسی، تعریف تابلوها و علائم افقی، عمودی، خط کشی های محوری و عابرپیاده و نصب جدا کننده های میانی و .... بنا بر اعلام پلیس راهور علاوه بر کاهش قابل توجه تصادفات فوتی سهم تصادفات عابر پیاده نیز کاهش یافته است.
 
وی گفت: مطابق آمار اخذ شده در شش ماهه اول سال به طور میانگین نسبت به سال گذشته بیش از 30 درصد کاهش تلفات ناشی از تصادفات را داشتیم .
 
ارجمندی ادامه داد: بخش اول اقدامات شهرداری کرمانشاه در پایان سه ماهه به انجام رسید و کاهش آمار تصادفات نیز مربوط به سه ماهه دوم است و تنها با مدنظر قرار دادن سه ماهه دوم متوسط کاهش آمار تلفات از 50 درصد نیز بیشتر خواهد بود که اوج این کاهش در شهریور ماه  و برابر 90 درصد بدست آمد.
 
وی گفت: تدوام این حرکت بزرگ، همکاری و همراهی شهروندان کرمانشاهی و همکاری هرچه بیشتر پلیس راهور با خدمتگذاران خود در حرکت به سمت حمل و نقل انسان محور و هدف گذاری ایده آل را در آینده نزدیک می طلبد و امیدواریم به زودی شهری کاملا امن و ایمن برای مردم داشته باشیم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه