اخبار داغ

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس:

ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدامات جدی‌تری را برای کاهش بیماری اتخاذ کند

ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدامات جدی‌تری را برای کاهش بیماری اتخاذ کند
غضنفرآبادی با تأکید بر اینکه مردم در زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا باید کمک کنند، گفت: ستاد ملی مبارزه با کرونا باید اقدامات جدی تری را اتخاذ کند و مردم نیز باید به آن عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: در ابتدا شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی در راستای اعمال محدودیت های انجام شد و پیگیری هایی صورت گرفت که این محدودیت ها در سفرها اعمال شود و مردم نیز در این زمینه خیلی کمک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم نسبت به این موضوع سهل انگار و بی تفاوت شده اند و نگرانی های ما نیز همین است که آمار افراد مبتلا و فوتی های این ویروس روز به روز در حال افزایش است.

,

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم در زمینه کاهش شیوع بیماری کرونا باید کمک کنند، بیان کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا باید اقدامات جدی تری را اتخاذ کند و مردم نیز باید به آن عمل کنند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: تأسف می خورم با وجود آنکه سفارشاتی از ناحیه مسئولان بهداشت و درمان عنوان می شود اما برخی نسبت به این مسئله سهل انگاری می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه