اخبار داغ

قدیری ابیانه:

روحانی در این ۷ سال یک بار هم به خاطر عملکرد ضعیف دولتش عذرخواهی نکرد

روحانی در این ۷ سال یک بار هم به خاطر عملکرد ضعیف دولتش عذرخواهی نکرد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: روحانی در این هفت سال حتی یک بار هم از مردم به خاطر عملکرد ضعیف دولتش عذرخواهی نکرده و حتی با تکبر فراوان سایرین را عامل اصلی مشکلات می‌داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با تهران نیوز، با بیان این‌که نگاه غرب‌گرایانه دولت به آفتی برای اقتصاد و سیاست کشور تبدیل شده است، اظهار کرد: آقای روحانی فکر می‌کرد از طریق تعامل با غرب و توافق هسته‌ای و با کدخدا خواندن ایالات متحده، می‌توان حتی مشکل آب خوردن کشور را حل کرد، اما عکس باورهای روحانی اتفاق افتاد و این مسئله نشان داد که  دولت تدبیر و امید درک صحیحی از رخدادها و اتفاقات جهانی ندارد؛ زیرا اگر درک  صحیحی داشت، قطعاً پیش از امضای برجام چندین بند را به آن اضافه می‌کرد تا اگر عضوی می‌خواهد از این توافقنامه خارج شود حتماً باید به ایران غرامت پرداخت کند؛ لذا این مسئله خود نوعی بازدارندگی  محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی گفت: روحانی بعد از هفت سالی که در مسند ریاست جمهوری تکیه زده، دولتش را با انبوهی از بی‌تدبیری‌ها روبه‌رو می‌بیند که منشأ مشکلات اقتصادی و بی‌کفایتی‌ها در سیاست خارجی محسوب می‌شوند.

,

ارزیابی عملکرد دولت تدبیر و امید

, ارزیابی عملکرد دولت تدبیر و امید,

سفیر سابق ایران در ایتالیا با بیان این‌که روحانی از همان ابتدا که رئیس جمهور شد، فقط درصدد تخریب مخالفان خود برآمد، عنوان کرد: روحانی با تخریب منتقدان دلسوز خود و در پیش گرفتن مسیر تعامل با غرب، کشور را وارد فضای دوقطبی‌های کاذب کرد و امروز که به این نتیجه رسیده هیچ‌کدام از سیاست‌هایش در این هفت سال جواب نداده، چهره مظلومان را به خود گرفته تا دولتش را تطهیر کند؛ بنابراین در چند ماه آخر عمر ریاست جمهوری‌اش می‌گوید هرچه فریاد دارید بر سر کاخ سفید بزنید که ریشه تمام مشکلات کاخ سفید است.

,

قدیری ابیانه بیان داشت: روحانی در این هفت سال حتی یکبار هم از مردم به خاطر عملکرد ضعیف دولتش در حوزه اقتصاد، سیاست خارجی و سیاست داخلی عذرخواهی نکرده و حتی با تکبر فراوان سایرین را عامل اصلی مشکلات می‌داند.

,

وی یادآور شد: رئیس دولت تدبیر و امید هیچ‌گاه به توانمندی‌های داخلی کشورمان باور نداشته و حتی می‌توان این را از مواضع وزرا و کابینه او کشف کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه