اخبار داغ

نماینده مردم کاشمر خبر داد؛

ضرورت ورود دیوان محاسبات به موضوع تخصیص نیافتن یک میلیارد یورو به وزارت بهداشت

ضرورت ورود دیوان محاسبات به موضوع تخصیص نیافتن یک میلیارد یورو به وزارت بهداشت
حجت الاسلام نیک‌بین، گفت: طرح سوال از رئیس جمهور را مجدداً پیگیری خواهیم کرد همچنین دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی باید از دولت گزارش بگیرند که مابقی یک میلیارد یورو برداشت شده از صندوق توسعه ملی که قرار بود به وزارت بهداشت اختصاص یابد را کجا هزینه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: بنده معتقدم که کشور در خصوص کرونا خوب مدیریت می شود و باید از دولت، کادر بهداشت و درمان تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه مردم از شرایط فعلی خسته شده اند ولی رعایت آنها در خصوص پروتکل های بهداشتی قابل قبول است ولی مطلوب نیست، خاطرنشان کرد: مردم برای سلامتی خود هزینه می کنند و وقت می گذارند.

,

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث اختصاص یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای کمک به وزرات بهداشت، تصریح کرد: دولت از صندوق ذخیره ارزی برداشت داشته ولی آنقدر که گرفتاری های مختلفی دارد که از این مبلغ تنها یک سوم آن را در بهداشت و درمان هزینه کرده است.

,

وی با تاکید بر اینکه دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی باید از دولت گزارش بگیرند که مابقی این مبلغ را کجا هزینه کرده است، اذعان کرد: ابزار مجلس برای نظارت بر رئیس جمهور، سوال و استیضاح است که نمایندگان با استیضاح خیلی استقبال نکردند ولی امروز پشیمان هستند که چرا از آن استقبال نکردند.

,

نیک بین با بیان اینکه طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس انجام شده ولی رئیس مجلس به دلایل نامعلوم اعلام وصول نمی کند و فعلاً این طرح سوال روی میز هیئت رئیسه مانده است، عنوان کرد: بعد از پایان تعطیلات مجلس در اواخر مهرماه طرح سوال را مجدداً پیگیری خواهیم کرد و یک مهلتی برای بازگرداندن تمام یک میلیارد یورو به وزارت بهداشت برای رئیس جمهور تعیین می کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه