اخبار داغ

در گفتگو با مدیر عامل شرکت نان برکت تبریز تشریح شد؛

ماجرای بنر حاشیه ساز چه بود؟ / تکذیبِ کمبود آرد در تبریز

ماجرای بنر حاشیه ساز چه بود؟ / تکذیبِ کمبود آرد در تبریز
درخشان، مدیر عامل شرکت نان برکت تبریز گفت: مشکلات شعبات این شرکت در تامین آرد با همکاری فرمانداری تبریز حل شده و نصب بنر کمبود آرد اشتباه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، یونس درخشان در خصوص حواشی نصب بنر در یکی از شعبات نان برکت تبریز با موضوع عدم تامین آرد اظهار داشت: این اشتباه از سوی کارکنان شعبه بود و مشکل کمبود آرد وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

وی با اشاره به عدم تخصیص آرد سهمیه ای به نان برکت و تامین آرد به قیمت آزاد گفت: آرد با سهمیه آزاد گران شده و تامین آن سخت بود که با همکاری فرمانداری این مشکل در حال رفع شدن است.

,

مدیر عامل شرکت نان برکت تبریز خاطر نشان کرد: شعبات شرکت ما آرد سهمیه دولتی خریداری نمی کنند و آرد با سهمیه آزاد استفاده می کنیم و مشکلات در تامین هزینه ها باعث وقفه در پخت شده بود وگرنه در تبریز مشکلی در تامین و عرضه آرد وجود ندارد.

,

درخشان در مورد موضوع عدم پروانه کسب در شعبات نان برکت گفت: ۴ شعبه از ۵ شعبه نان برکت تبریز دارای پروانه کسب هستند.

,

, ,

وی با اشاره به حل مشکل تامین آرد نان برکت گفت: با همکاری نهادهای دولتی، مشکلات رفع شده و نان برکت طبق روال به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

,

مدیر عامل شرکت نان برکت تبریز تاکید کرد: نباید با اشتباهاتی از قبیل نصب بنر و شایعه سازی، بهانه دست دشمنان و سودجویان بدهیم.

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه