اخبار داغ

زندگی شهید باهنر سریال می‌شود/ رونمایی از گریم نقش شهید بهشتی

زندگی شهید باهنر سریال می‌شود/ رونمایی از گریم نقش شهید بهشتی
«راز ناتمام» به نویسندگی سیدجلال‌الدین دری با محوریت روایت زندگی دکتر محمدجواد باهنر به زندگی پر فراز و نشیب این شهید گرانقدر و اتفاقات سال‌های پس از جنگ و نفوذ دشمن در ارکان دولت در زمان حال می‌پردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «راز ناتمام» عنوان سریالی تلویزیونی به کارگردانی مشترک امین امانی و علی امانی و تهیه‌کنندگی امین امانی با درجه کیفی الف است که از اوایل مرداد ماه وارد مرحله پیش تولید شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین اواخر پاییز مقابل دوربین خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بخش عمده لوکیشن‌های این سریال در تهران و در شهرک سینمایی غزالی قرار دارد و بخش‌هایی از کار نیز در کشور ترکیه تصویربرداری می‌شود.
,
این سریال با مضمونی تاریخی و سیاسی در دو فاز گذشته و حال تولید خواهد شد ‌و پخش آن نیز در نیمه اول سال آینده از شبکه اول سیما خواهد بود.
,
تصویر و تیزر حاضر مربوط به رونمایی از اولین تست گریم یکی از کاراکترهای اصلی این پروژه در نقش شهید دکتر محمد بهشتی با طراحی گریمی از محسن دارسنج است.
,
سایر کاراکترهای این سریال که همگی مربوط به چهره‌های مطرح سیاسی دهه‌های پنجاه و شصت هستند بزودی معرفی و از گریم آنان نیز رونمایی خواهد شد.
,
«راز ناتمام» به نویسندگی سیدجلال‌الدین دری با محوریت روایت زندگی دکتر محمدجواد باهنر به زندگی پر فراز و نشیب این شهید گرانقدر و اتفاقات سال‌های پس از جنگ و نفوذ دشمن در ارکان دولت در زمان حال می‌پردازد.
,
عوامل اصلی این پروژه که به سفارش معاونت امور استان‌ها و مرکز کرمان تولید می‌شود عبارت هستند از تهیه‌کننده: امین امانی، کارگردانان: امین امانی، علی امانی، نویسنده: سیدجلال‌الدین دری، مشاور فیلمنامه: رحمان سیفی‌آزاد، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، مدیر برنامه‌ریزی: محمد شریفی، دستیار اول کارگردان: حمیدرضا الیاسی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: رامین غفوری و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه