اخبار داغ

نماینده مردم شیروان در مجلس:

دولت با تخلفات کرونایی برخورد کند

دولت با تخلفات کرونایی برخورد کند
علی جدی با بیان اینکه کرونا تمامی ندارد، گفت: نمی شود کسب و کارها را تعطیل کرد بلکه باید مردم به سبک زندگی با کرونا عادت کنند و دولت با افرادی که پروتکل ها را رعایت نمی کند برخورد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سمت مردم و نظارت نشدن از سمت مسئولین مربوطه اظهار داشت: موضوع کرونا مربوط به امروز و فردا نیست، لذا دائم نمی شود مسائل مربوط به مملکت را تعطیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: تعطیلی دائم رستورانها، تالارها، مغازه ها غیرممکن است زیرا محل کسب درآمد مردم است، مردم باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به سبک زندگی با کرونا ادامه دهند.

,

جدی خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دقیق تر باشند قطعا در زندگی عادی مردم مشکلات کمتر پیش خواهد آمد، متاسفانه بخش زیادی از مردم هیچ گونه رعایتی نسبت به موارد بهداشتی ندارند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم تقاضای عادی شدن فضای کسب و کارشان را دارند، گفت: علاوه بر این که دولت در مناطق قرمز باید مدیریت داشته باشد و محدودیت هایی را لحاظ کند، مردم باید پروتکل ها را رعایت کنند، زیرا اگر هر محدودیتی هم لحاظ شود اما رعایت از سمت مردم نباشد به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

,

جدی بیان داشت: دولت باید در بحث رعایت نکردن مردم برخورد داشته باشد، ادارات باید به ارباب رجوعی که رعایت ندارند خدمات ارائه ندهند و در مکان های مختلف باید بازدارندگی وجود داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه