اخبار داغ

به همت سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه؛

مرحله دوم طرح نهضت کمک مومنانه ویژه اصحاب رسانه برگزار شد

مرحله دوم طرح نهضت کمک مومنانه ویژه اصحاب رسانه برگزار شد
به همت سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه مرحله دوم طرح نهضت کمک مومنانه ویژه اصحاب رسانه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،حسن موحد صبح امروز در حاشیه مرحله دوم نهضت کمک مومنانه ویژه اصحاب رسانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت بزرگ ایران با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال ایستادگی و مقاومت خود از سد طوفانها و حوادث بزرگی عبور کرده و بسیاری از این حوادث را به فرصت تبدیل کرده است.

 رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: مرحله دوم طرح نهضت کمک مومنانه و مواسات به همت سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، مرکز افق آستان مقدس امامزاده سیده فاطمه و نیز از محل کمک های خیران و فعالان رسانه اجرا شده است.

 وی بیان داشت: در مرحله اول این طرح که حدود یک ماه پیش اجرا شده ۱۵۰ بسته معیشتی توزیع شد و در مرحله دوم که امروز شاهد اجرای آن هستیم ۲۵۰ بسته معیشتی شامل اقلام برنج، روغن، ماکارانی، قند، شکر و رب گوجه به ارزش ریالی هر بسته ۲۲۰ هزار تومان در میان خانواده های نیازمند اصحاب رسانه توزیع می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: اجرای طرح معنوی و جهادی کمک مومنانه و مواسات از توفیقاتی است که نصیب جامعه رسانه ای استان شده تا اصحاب رسانه هم بتوانند در کنار سایر اقشار حضوری مومنانه، جهادگرانه و ایثارگرانه داشته باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در دنیایی که تئوری های نظام سرمایه داری و سیاسی و نیز نظام مدیریتی آنها به چالش کشیده شده است، همدلی، ایمان و وحدت ملت بزرگ ایران به یک الگوی ماندگار برای جهانیان و سایر ملت های آزادا تبدیل شده است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه سفیران قلم، خبر و کلام همانگونه که همواره مطالبه گر و عزتمند بودند امروز نیز در کنار سایر اقشار در نهضت کمک مومنانه حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه