اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسدآباد خبر داد؛

ابتلای بیش از هزار نفر به کرونا در اسدآباد تا ۱۸ مهر ماه

ابتلای بیش از هزار نفر به کرونا در اسدآباد تا ۱۸ مهر ماه
مجید درویشی گفت: تاکنون در شهرستان اسدآباد به طور قطعی و مشکوک هزار و چهل و یک نفر به کرونا مبتلا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به تمدید محدودیت‌های یک هفته ای برای پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا، اظهار کرد: تا ۱۸ مهرماه امسال از هزار و سیصد و شانزده نفر آزمایش و تست کرونا گرفته شده که از این تعداد کل نمونه گرفته شده، بیمارستان ۳۵۴ مورد و بهداشت و درمان ۹۶۲ نفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه تعداد آزمایشاتی که مثبت بوده ۴۳۷ نفر بودند که از این تعداد ۹۴ مورد در بیمارستان و ۳۴۳ مورد در بهداشت و درمان بوده است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: تعداد افراد مشکوک به کرونا که آزمایش آنان منفی شده ۸۶۳ نفر بوده که از این تعداد ۲۵۵ مورد در بیمارستان و ۶۰۸ مورد در بهداشت و درمان بوده است.

,

وی افزود: تعداد افراد نامشخص و مشکوک ۳ مورد در بیمارستان و دو مورد در بهداشت و درمان بودند که مجموعا” ۵ مورد بوده است.

,

درویشی تصریح کرد: آمار فوتی ها مجموعا” ۲۱ مورد بوده که در بیمارستان ۱۴ مورد و ۷ مورد از غیر شهرستان آمده بودند و از این تعداد سه مورد مربوط به همدان بوده سه مورد از دیگر شهرستان ها بوده است.

,

وی خاطرنشان کرد: تعداد افراد بستری که تاکنون در بیمارستان هستند، ۲۹ مورد است که از این تعداد ۲۷ نفر در بخش عادی و ۲ نفر در آی سی یو هستند.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بالاترین آمار مبتلا به کرونا در شهرستان را زنان شکل می دهند، گفت: از لحاظ جنسیت مبتلایان، ۲۵۵ زن و ۲۱۲ مرد هستند.

,

وی یادآور شد: بر اساس منطقه سکونت ۳۱۸ نفر در شهر و ۱۱۹ نفر در روستاها بودند که از این تعداد ۷۲٫۸ درصد شهری و ۲۷٫۲ درصد روستایی را شامل می شود.

,

درویشی با بیان اینکه از این تعداد ۱۳۴ نفر بیماری زمینه ای داشته و ۴۰۶ نفر سابقه مسافرت نداشتند، افزود: ۹۲ درصد افراد مبتلا به کرونا بهبودی یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

,

وی تأکید کرد: تاکنون ۲۱ نفر افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان فوت شدند که این آمارها نسبت به استان و کشور پایین‌ترین آمار است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در این شهرستان تاکنون به طور قطعی و مشکوک هزار و ۴۱ نفر به کرونا مبتلا شدند، افزود: ۷۶ نفر مشکوک به کرونا بودند که مجبور بودیم آنان را تحت تدابیر پروتکل بهداشتی دفن کنیم.

,

وی یادآور شد: تعداد ۱۵ نفر از زنان باردار هم درگیر کرونا شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه