اخبار داغ

شناسایی پیکر ۷ تن از شهدای مدافع حرم در سوریه

شناسایی پیکر ۷ تن از شهدای مدافع حرم در سوریه
مسئول ایثارگران کل سپاه از شناسایی و تایید هویت پیکر هفت تن از شهدای مدافع حرم منطقه خان طومان سوریه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران کل سپاه  از شناسایی و تایید هویت پیکر هفت تن از شهدای  مدافع حرم منطقه خان طومان سوریه در عملیات تفحص خبر داد و گفت: پیرو تدبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر تفحص در محور خان طومان سوریه پس از آزادسازی این مناطق، گروه تفحص ایثارگران سپاه در منطقه مستقر شد و پس از ماه ها تلاش خستگی ناپذیر، پیکرهای مطهر تعدادی از شهدای جبهه مقاومت کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه ، هویت پیکر هفت تن از شهدای مدافع حرم  استان های مازندران، البرز، قزوین و خوزستان شناسایی و تایید شد و  پیکرهای مطهر شهدا به میهن اسلامی بازگشت.
,
 
,
سردار شریفی در ادامه تصریح کرد: پیکر مطهر این شهدای والامقام صبح فردا (دوشنبه) برای طواف و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس خواهد شد و پس از طواف بر ضریح مقدس امام هشتم توسط خادمان آن آستان مقدس ،حجت الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی بر پیکرهای مطهر شهدا نماز خواهند خواند.
,
 
,
مسئول ایثارگران کل سپاه با تاکید بر اینکه با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، این مراسم در مشهد مقدس بدون حضور مردم قدرشناس و شهید پرور برگزار شده و به صورت زنده از شبکه های سیما پخش خواهد شد، گفت: پیکرهای مطهر شهدا پس از این مراسم عازم زادگاهشان خواهد شد تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا تشییع و به خاک سپرده شوند.
,
 
,
سردار شریفی در پایان اسامی شهدای تفحص شده منطقه خان طومان را به این شرح اعلام کرد : شهیدان والامقام رضا حاجی زاده ،  علی عابدینی ،  محمد بلباسی و حسن رجایی فر از استان مازندران ، شهید زکریا شیری از استان قزوین، شهید مجید سلمانیان از استان البرز و شهید مهدی نظری از استان خوزستان.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه