اخبار داغ

مدیرشرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی زنجان:

برخی روستاهای استان زنجان در تامین گاز مایع مشکل دارند

برخی روستاهای استان زنجان در تامین گاز مایع مشکل دارند
حبیبی مدیرشرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی زنجان با اشاره به اینکه توزیع گاز مایع تحت زیرساخت الکترونیکی با کارت بانکی انجام می‌شود گفت: امسال 3 هزار تن گاز مایع در سطح استان زنجان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز 8 درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حمد‌اله حبیبی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به اینکه در استان زنجان 27 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند و از نفت سفید استفاده می‌کنند اظهار کرد: اکثر خانوار‌هایی که از نفت سفید استفاده می‌کنند در روستاهای دور افتاده، صعب‌العبور و حاشیه شهرها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه سالانه نیاز استان به نفت سفید ذخیره می‌‌شود و بدون هیچ مشکلی توزیع نفت اتفاق می‌افتد تصریح کرد: امسال به دلیل هشدارهایی که در خصوص شرایط آب هوایی داده شد از ابتدای شهریور ماه فراخوان جهت دریافت سهمیه نفت سفید داده شد.

,

مدیرشرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی زنجان تا به امروز اکثر خانوار‌ها سهیمه نفت سفید خود را دریافت کردند خاطرنشان کرد: سهمیه‌ها به صورت الکترونیک در اختیار خانوارها قرار می‌گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی در سنوات گذشته تنها در تامین گاز مایع نقش داشت عنوان کرد: بعد از تامین گاز مایع مورد نیاز به سازمان صمت استان جهت توزیع تحویل داده می‌شد.

,

حبیبی با بیان اینکه برای توزیع گاز مایع نظام جدیدی در سطح کشور طراحی شد که گاز مایع نیز توسط زیرساخت بانکی به سرپرست خانوار‌ تحویل داده شود تاکید کرد: این اقدامات در استان زنجان انجام می‌شود و از ابتدای مهر ماه این پروژه به ثمر نشسته و گاز مایع هم تحت زیرساخت الکترونیکی با کارت بانکی تحویل داده می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه در حال حاضر نیز برخی افراد در بین مصرف کنندگان نیز وجود دارد که مخالف این سیستم هستند گفت: متاسفانه به هر اندازه گاز مایع در جامعه توزیع می‌شود باز این مشکل وجود دارد.

,

مدیرشرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی زنجان با بیان اینکه امسال نزدیک به 3 هزار تن گاز مایع در سطح استان توزیع شده است بیان کرد: میزان توزیع گاز مایع امسال حدود 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

,

وی با تاکید براینکه گاز مایعی که در سطح استان توسط عاملینی که توزیع می‌شود تمایلی برای بردن گاز به سطح روستاها ندارند گفت: دلیل این نیز به موضوع بالا بودن هزینه کرایه‌ها برمی‌گردد.

,

حبیبی گفت: عاملین توزیع گاز مایع به دلیل اینکه کرایه‌ها به صرفه نیست به روستاهای دور افتاده نمی‌روند و در نهایت گاز به دست برخی از روستاییان به سختی می‌رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه