اخبار داغ

در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان مطرح شد؛

ضرب الاجل استاندار زنجان به مسئولان برای برطرف کردن مشکل توزیع مرغ و تخم‌مرغ/ تشدید برخورد با مخلان بازار

ضرب الاجل استاندار زنجان به مسئولان برای برطرف کردن مشکل توزیع مرغ و تخم‌مرغ/ تشدید برخورد با مخلان بازار
حقیقی استاندار زنجان با اشاره به چالش ایجاد شده در توزیع مرغ و تخم مرغ در بازار زنجان گفت: قصه مرغ و تخم مرغ باید امروز برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با تاکید براینکه نظارت بر بازار باید به صورت هدفمند، موثر و عملیاتی باشد اظهار کرد: اگر این سه فاکتور را در بحث نظارت مد نظر نداشته باشیم حتما نظارت ما دچار مشکل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه برای دو روز تعطیلات هفته گذشته 20 تن تخم مرغ برای استان زنجان اختصاص داده شد اما مباشرین برای دریافت و توزیع آنها اقدام نکردند تصریح کرد: این مورد باید رسیدگی شود که چرا این اتفاق افتاده است.

,

استاندار زنجان عنوان کرد: برای اینکه اقلام اساسی در بازار عادلانه باشد اگر سوخت به صورت عادلانه به دست مردم برسد و لاستیک به دست مصرف کننده واقعی برسد یعنی توانستیم به وظایف خود عمل کنیم در غیر این صورت به وظیفه خود عمل نکردیم.

,

وی با تاکید براینکه هر اقلامی که وارد استان زنجان می‌شود باید کنترل شده و توزیع آن با نظارت دقیق اتفاق بیفتد ابراز کرد: هر چیزی که به استان وارد می‌شود باید به صورت عادلانه در بین مردم توزیع شود.

,

حقیقی با تاکید بر اینکه باید کنترل در بازار افزایش یابد عنوان کرد: اصناف نیز باید در شرایط جنگ اقتصادی دشمن خود کنترلی داشته و انصاف را رعایت کنند.

,

وی با بیان اینکه مایحتاجی که برای مردم تامین شده و از خارج از استان وارد می‌شود باید به صورت عادلانه توزیع شود ابراز کرد: قیمت اقلام ضروری مردم در یک جدول تهیه شده و هر روز روند قیمت‌ها بررسی و کنترل شود تا مشکلی در بازار نداشته باشیم.

,

استاندار زنجان با موضوع چالش برانگیز تخم مرغ و مرغ در زنجان اشاره کرد و گفت: امروز مشکل تخم مرغ و مرغ به نحوی شده که باید برطرف شود و جهادکشاورزی، سازمان صمت و شرکت پشتیبانی امور دام استان باید این مورد رسیدگی کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر کسی در بازار بخواهد در توزیع اقلام اساسی اخلال ایجاد کند به شدت و برابر قانون برخورد خواهیم کرد افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی اولویت ما ایجاد آرامش در بین مردم است و اگر کسی بخواهد با اخلالگری در بازار موجب سلب آرامش مردم شود قطعا برخورد لازم صورت می‌گیرد.

,

حقیقی در مورد مشکلات بازار مرغ گفت: این مشکل نیز باید برطرف شود و نباید شاهد این مشکل در بازار زنجان باشیم.

,

وی در ادامه با تاکید براینکه مصوبات ستاد تنظیم بازار باید ضمانت اجرایی داشته باشد افزود: ضمانت اجرایی آن نیز به بحث کنترل بازار برمی‌گردد و از تعزیرات و سازمان صمت نیز می‌خواهیم قاطع و با جدیت برای کنترل بازار ورود کنند.

,

استاندار زنجان در ادامه نیز به مشکلات مطرح شده در توزیع نفت سفید و گاز مایع در استان زنجان گفت: بخش پالایش نیز باید تدابیر لازم را داشته باشد تا در این ایام سرما در توزیع نفت سفید و کپسول گاز به هیچ وجه مشکل نداشته باشیم.

,

وی با تاکید براینکه برای حل مشکلات مرغ، تخم مرغ، نفت سفید و گاز مایع باید تدابیر لازم اتخاذ شود و مسئولان در قبال حل این مشکلات باید به وظایف خود عمل کنند گفت: باید تیم کنترل و نظارت به صورت قاطعانه به بازار ورود کرده و از تخلفات جلوگیری کنند.

,

حقیقی با تعیین دو ناظر به منظور گزارش عملکرد دستگاه‌های مسئول کنترل بازار عنوان کرد: این ناظران بر عملکرد دستگاه‌های مسئول نظارت و کنترل بازار نظارت کرده و گزارشات روزانه را ارائه خواهند داد تا مشخص شود چه دستگاهی به وظیفه خود در کنترل بازار عمل کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه