اخبار داغ

دعوت ابوظبی از تل‌آویو برای حضور در نمایشگاه نظامی امارات

دعوت ابوظبی از تل‌آویو برای حضور در نمایشگاه نظامی امارات
امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی برای حضور شرکت‌های نظامی رژیم صهیونیستی در نمایشگاه نظامی سوم تا هفتم اسفندماه به میزبانی ابوظبی توافق کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه تحرکات امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط، دو طرف درباره حضور شرکت‌های خودشان در نمایشگاه نظامی ۲۱ تا ۲۵ فوریه (سوم تا هفتم اسفند) در ابوظبی و نمایشگاه نظامی ۱ تا ۳ ژوئن (۱۱ تا ۱۳ خرداد ۱۴۰۰) تل‌آویو توافق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
طبق گزارش‌ها، مقام‌های امارات از شرکت‌های تسلیحاتی و نظامی رژیم صهیونیستی برای شرکت در نمایشگاه بزرگ نظامی ابوظبی دعوت کردند.
,
 
,
روزنامه صهیونیستی «کالکالیست» خبر داد، بنا بر توافق بین ابوظبی و تل‌آویو قرار است شرکت‌های نظامی و تسلیحاتی امارات عربی متحده هم در نمایشگاه نظامی یکم تا سوم ژوئن ۲۰۲۱ (۱۱ تا ۱۳ خرداد ۱۴۰۰) به میزبانی تل‌آویو شرکت کنند.
,
 
,
این رسانه عبری زبان نوشت: «روابط دفاعی بین اسرائیل و کشورهای (حاشیه جنوبی) خلیج (فارس) سال‌ها محرمانه بود اما حالا کمتر از یک ماه بعد از امضای قرارداد اسرائیل با امارات عربی متحده و بحرین به منظور برقراری روابط کامل دیپلماتیک، از شرکت‌های دفاعی اسرائیل برای مشارکت علنی در کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی دفاعی (آیدکس) که قرار است فوریه ۲۰۲۱ در ابوظبی برگزار شود، دعوت به عمل آمده است».
,
 
,
این نمایشگاه به میزبانی ابوظبی هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و در آن شرکت‌های دفاعی و تسلیحاتی، آخرین تولیدات خود را در معرض نمایش و فروش می‌گذارند.
,
 
,
مسئولان برگزاری این نمایشگاه،  طی روزهای گذشته با مسئولان «نمایشگاه دفاعی اسرائیل» توافقی به منظور هماهنگی در خصوص مشارکت رژیم صهیونیستی در نمایشگاه آیدکس به میزبانی ابوظبی امضا کردند.
,
 
,
ابوظبی هر دو سال یک بار ،میزبان نمایشگاه ۵ روزه آیدکس با حضور بیش از ۱۰۰۰ شرکت از ۶۰ کشور جهان بوده اما به دلیل همه گیری ویروس کرونا قرار است نمایشگاه آتی در مقیاسی کوچک تر از قبل برگزار شود.
,
 
,
طبق گزارش‌ها، این نمایشگاه نظامی سال‌های اخیر تحت سرپرستی محمد بن زاید آل نهیان ولی‌عهد ابوظبی برگزار شده است.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه