اخبار داغ

به باشگاه پول می‌رسد اما خرجِ بدهی‌ها نمی‌شود؛

یوسفی: مشکلات استقلال به وزارت ورزش مربوط است/ با فکری فضای مثبتی در تیم به‌وجود می‌آید

یوسفی: مشکلات استقلال به وزارت ورزش مربوط است/ با فکری فضای مثبتی در تیم به‌وجود می‌آید
بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: مشکلات استقلال به وزارت ورزش و وزیر هم مربوط می‌شود و مشخص است که یک‌سری اتفاق‌هایی وجود دارد که باید به آن‌ها رسیدگی شود.
[

محسن یوسفی، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره شرایط چند هفته اخیر باشگاه استقلال اظهار داشت: تیم استقلال طی این یک ماه اخیر اوضاع وحشتناکی را سپری کرد و شرایط عجیبی برای باشگاه به‌وجود آمد. همه هواداران مطابق حرف‌های کادر مدیریتی انتظار بازگشت آندره‌آ استراماچونی را می‌کشیدند و همین مسائل باعث شد تا کادرفنی فرهاد مجیدی هم دچار آن تنش‌های عجیب بشود و یک قهرمانی از دست آبی‌ها در برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان کرد: شاید اگر فرهاد مجیدی با آن فشارهای عجیب و شرایط سخت مواجه نمی‌شد و تقابلی بین مدیرعامل و سرمربی تیم پیش نمی‌آمد، استقلال به قهرمانی در جام حذفی و عملکردی بهتر در تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا دست می‌یافت و چه بسا که همان کادرفنی سابق هم باقی می‌ماندند.

,

یوسفی با تایید انتخاب محمود فکری به‌عنوان سرمربی جدید تیم استقلال عنوان کرد: فکری جدای از دوران بازیگری‌اش، طی چند سال اخیر نشان داده که سرمربی کاربلدی هم هست و می‌تواند موفق باشد. با وجود صمد مرفاوی در کادرفنی و حضور دو جوان باانگیزه بین تیم مربی‌گری استقلال، مجموعه خوبی شکل گرفته و امیدوارم استقلال از پسِ فصلِ سختی که پیش رویش است به سلامت عبور کند.

,

, ,

مهاجم سابق آبی‌ها ضمن انتقاد از عملکرد مدیریتی باشگاه استقلال طی ماه‌های اخیر تصریح کرد: ما دیدیم هر زمان که آقای فتح‌الله‌زاده زمام امور مدیریتی را در دست می‌گرفت، استقلال به ساحل آرامش می‌رسید اما این‌بار حتی با حضور مقطعی وی هم شرایط باشگاه آرام نشد و نتایج ضعیف استقلال هم مزید بر علت شد تا تیم از آرامش و ثبات روانی دور شود.

,

وی همچنین افزود: این نتایج بد با دروغ‌گویی مدیران وقت بدتر شد که نتیجه‌اش به ناتوانی باشگاه در استفاده از خریدهای جدیدش در مسابقات آسیایی ختم گردید و بازیکنان هم دچار سردرگمی شدند.

,

محسن یوسفی در مورد تاثیرات مقام‌های دیگر روی این باشگاه نیز تاکید کرد: این‌گونه مسائل بالاخره به وزارت ورزش و وزیر هم مربوط می‌شود و مشخص است که یک‌سری اتفاق‌هایی وجود دارد که باید به آن‌ها رسیدگی شود. به هر حال کادرفنی جوان استقلال شامل افراد مثبتی‌ست که می‌شود به آن‌ها امیدوار بود و روی‌شان حساب باز کرد.

,

, ,

مرد شماره 11 اسبق استقلال ضمن تمجید از شخصیت محمود فکری ادامه داد: فکری در زمانی که بازی هم می‌کرد کمترین حاشیه‌ها را داشت و به‌عنوان یک کاپیتان موثر و بازیکنی تاثیرگذار برای لباس آبی می‌دوید. عملکرد فنی محمودخان چه در زمان بازیگری و چه در کسوت مربی‌گری خوب بوده و نشان داده که سایر بازیکنان، مربیان و مدیران می‌توانند روی وی حساب باز کنند.

,

وی در ادامه افزود: البته هیچ انسانی عاری از خطا نیست و به عقیده من شاید اگر آقای فکری تمرکز بیشتری روی مصاحبه‌های ابتدایی‌اش داشت، می‌توانست بین هواداران جایگاه ویژه‌تری داشته باشد. حرف‌های محمود فکری واقع‌گرایانه بود و واقع‌گرایی خوب است، اما شاید سکوت در برخی مواقع می‌توانست بیشتر به نفع خودش و باشگاه استقلال باشد.

,

بازیکن سابق تیم‌های ملوان بندرانزلی و پدیده با بیان مظلومیت بازیکنان ایرانی ادامه داد: بازیکن ایرانی همیشه مظلوم است و باید پول 5 سال پیش‌اش را نصف کند و ببخشد تا همان حق و حقوق قانونی‌اش را نیز به زور دریافت کند. بازیکنان و مربیان خارجی اما هم اصل پول را با سود زیادی دریافت می‌کنند و هم مبالغی را به‌عنوان غرامت از باشگاه طلب می‌کنند.

,

, ,

وی همچنین تصریح کرد: خارجی‌ها پول‌شان را می‌گیرند و می‌روند و این بازیکن ایرانی‌ست که متضرر می‌شود. بالاخره باشگاه استقلال باید بدهی‌اش به وینفرد شفر و بعد از آن استراماچونی را پرداخت کند و قطعاً به باشگاه پول هم تزریق می‌شود، اما معلوم نیست کجا می‌رود که منجر به بسته شدن پنجره شده است.

,

یوسفی که پیش از آغاز لیگ نوزدهم با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی‌اش خبر از خداحافظی از مستطیل سبز داده بود، در خصوص شرایط خود و آینده‌اش نیز به خبرنگار دانا گفت: فعلاً در استان مازندران زندگی می‌کنم و مدتی‌ست که از تهران دورم. پیش از اپیدمی ویروس کرونا در کلاس‌های مربی‌گری ثبت‌نام کرده بودم و دوست داشتم که مدارک حرفه‌ای را هم دریافت کنم اما همه‌چیز تعطیل شد تا فعلاً منتظر بازگشایی مجدد کلاس‌ها بمانیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه