اخبار داغ

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های محلی اصفهان:

اصفهان رتبه اول ورزش روستایی و بازی های محلی در کشور

اصفهان رتبه اول ورزش روستایی و بازی های محلی در کشور
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های محلی استان اصفهان گفت: هیات ورزش روستایی و بازی های محلی در بین استان های کشور جایگاه اول را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی اسدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: طبق سند راهبردی، برنامه ریزی و تلاش می کنیم تا پایان سال 1405 بتوانیم تعداد خانه های ورزش روستایی را در مناطق کمتر برخوردار استان به یک هزار و 600 خانه برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های محلی استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر نزدیک به 503 روستا در استان اصفهان به این خانه های ورزشی تجهیز شدند؛  امسال تلاش داریم 160 خانه ورزشی را تا پایان سال راه اندازی کنیم که تا کنون 99 خانه ورزشی از این تعداد، افتتاح شده است.
,
 
,
وی افزود: تصمیم داریم در هفته تربیت بدنی 50 خانه ورزشی دیگر را نیز افتتاح کنیم و این روند را تا پایان سال ادامه دهیم.
,
 
,
اسدی با تشکر از مدیرعامل و معاون نیروی انسانی ذوب آهن گفت: ذوب آهن کمک های زیادی را با این هیات انجام داده و امسال حداقل 200 میلیون تومان از این تجهیزات را شرکت ذوب آهن خریداری کرده است.
,
 
,
مهدی اسدی عنوان کرد: هیات ورزش روستایی و بازی های محلی در بین استان های کشور جایگاه اول را دارد و فاصله ما با استان رتبه دوم بیش از 200 خانه ورزش است، این خانه های ورزشی بعد از افتتاح هزینه ای برای دولت ندارد و فقط نظارت طولی با هیات است و 10 تا 20 رشته ورزشی نیز می توانند در این خانه ها فعالیت کنند.
,
 
,
وی با تشکر از مدیر کل اداره ورزش و جوانان اصفهان و مساعدت هایی که نسبت به این هیات داشته است، گفت: امیدواریم بتوانیم قدمی برای روستایی های زحمت کش برداریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه