اخبار داغ

در جلسه شورای مدیران مطرح شد؛

اعلام ساختار تشکیلات فدراسیون/ حفظ سلامتی ورزشکاران همچنان در اولویت

اعلام ساختار تشکیلات فدراسیون/ حفظ سلامتی ورزشکاران همچنان در اولویت
نشست شورای مدیران فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، امروز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران با حضور اسبقیان رئیس، نصیبی و نصیری سرپرست نواب رئیس، حمیدی دبیر و مدیران فدراسیون امروز یکشنبه ۲۰ مهر ماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدا این جلسه اسبقیان بیان کرد: پیش از این ایرادهایی به چارت و ساختار تشکیلاتی فدراسیون وارد بود که پیگیری‌های متعدد و بحث‌های مختلفی در جلسات هیئت رئیسه انجام شد و در نهایت چارت با در نظر گرفتن اساسنامه فدراسیون‌ها توسط هیئت رئیسه تصویب شد.

,

وی ادامه داد: خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، حفظ سلامتی ورزشکاران را به عنوان اولویت اصلی برنامه‌ها اعلام کرد و من هم مانند اوعقیده دارم برای برگزاری رویدادها نباید سلامتی ورزشکاران را در معرض خطر بیماری کرونا قرار داد. اگر به دلیل حضور در میادین مختلف و رسیدن به قهرمانی، سلامتی ورزشکار به خطر افتد، آن مدال و رقابت برای ما ارزشی ندارد چرا که برای ما حفظ جان ورزشکاران در اولویت اول می باشد. همچنانکه هدف از ورزش ارتقاء سلامتی است و در جایی که سلامتی با خطر مواجه شود از آن پرهیز می کنیم.

,

رئیس فدراسیون گفت: کاهش هزینه‌های جاری و صرفه جویی باید مد نظر مدیران فدراسیون باشد تا بتوانیم با همکاری یکدیگر از شرایط فعلی عبور کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه