اخبار داغ

مسئول راهیان نور سپاه بیت المقدس استان کردستان خبر داد:

راهیان نور کردستان میزبان زائران مجازی / گوشه گوشه از خاکی که با خون شهدا عطر آگین شده است

راهیان نور کردستان میزبان زائران مجازی / گوشه گوشه از خاکی که با خون شهدا عطر آگین شده است
فرهاد غلامی مسئول راهیان نور سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: بعد از ظهور پدیده کووید 19 چند ماهی می شود که عاشقان سرزمین های نور در حسرت سفر به این قطعه ای از بهشت روزشماری می کردند؛ اینک به همت راهیان نور استان کردستان سفر مجازی به سرزمین های نور قرار است آغاز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، در دیار کردستان، آنان که دلشان هوایی شده،  این روزها، قرار عاشقیشان با شهدا، یادی است که از آنان در اول کوچه ها همیشگی شده است و قرار است دلها به صورت مجازی یادی از روایتگری های آن دوران برایمان بازگو کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

 این روزها شاید که جسم هایمان محبوس چارچوب خانه ها شده، اما همه می‌دانند که دل ها دربند شدنی نیستند... «مجازی از سراسر کشور تا کردستان» قرار است ناجیِ این روزهای دلهای ما باشد، دلهای بی‌تاب سرزمین های نور، اتفاقی نو و تازه، که از شما دعوت میکنند همراه این رویداد کم نظیر، باشید.

,

سرهنگ فرهاد غلامی مسئول راهیان نور سپاه بیت المقدس استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: برگزاری راهیان نور یکی از اثرگذارترین و بهترین برنامه های فرهنگی است که با اهتمام فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هر سال هم میزبان بود و هم اعزام داشت اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامتی زائران تصمیم بر آن شد که این اردو برگزار نشود.

,

وی گفت:  راهیان نور عاملی برای جلوگیری از فراموش شدن ارزش ها و درس های دوران دفاع مقدس و استفاده از هر ثروت و گنجی نیازمند فناوری است که راهیان نور در واقع فناوری استفاده از ثروت عظیم و معدن طلای دوران دفاع مقدس است .

,

, ,

غلامی ادامه داد: در طول سال های گذشته کاروانهای بسیاری از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از مرزهای کشور عزیزمان در قالب کاروان های راهیان نور به زیارت این خاک مقدس مشرف می شدند، اما بعد از ظهور پدیده کووید 19 چند ماهی می شود که عاشقان سرزمین های نور در حسرت سفر به این قطعه ای از بهشت روزشماری می کردند؛ اینک به همت راهیان نور استان کردستان سفر مجازی به سرزمین های نور قرار است آغاز شود.

,

وی گفت: به مناسبت سالگرد هفته ی استانی دفاع مقدس، سایت راهیان نوراستان کردستان در فضای مجازی افتتاح خواهد شد تا از این به بعد زائران بتوانند به صورت مجازی از یادمان های استان کردستان بازدید کنند و از حضور راویان مطرح استانی و کشوری بهره مند شوند.

,

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با توجه به شرایط پیش‌آمده، در شبکه‌های مجازی، اردوی راهیان‌ نور را ایجاد کنیم، اضافه کرد: چون مردم نتوانستند به این مناطق عملیاتی و یادمان‌ها بیایند، راویان را در این مناطق حاضر کردیم تا یاد و خاطره شهدای کردستان زنده شود و ارتباطی قلبی برقرار شود.

,

سرهنگ غلامی تاکید کرد: دانش‌آموزان همواره به عنوان یکی از اصلی‌ترین گروه‌های سرمایه انسانی کشور مطرح هستند و تلاش شده تا با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری مجازی مفاهیم حوزه انقلاب و دفاع مقدس به این افراد ارائه شود.

,

نقش ویژه خادمین شهدا در مقابله با کرونا

, نقش ویژه خادمین شهدا در مقابله با کرونا,

مسئول راهیان نور سپاه بیت المقدس استان کردستان خاطر نشان کرد: خادمان شهدا، نیروهای داوطلبانه و عاشقی هستند که همه‌ساله داوطلبانه در مناطق عملیاتی دفاع مقدس به خدمات‌رسانی به زائران راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس مشغول هستند و این کار را به نیت شهدا انجام می‌دهند اما در زمان بحران‌ها در کشور هم شاهد حضور این نیروهای مردمی و انقلابی در کمک به مردم خواهیم بود.

,

وی گفت: در حالی‌ که در اثر شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، اردو‌های راهیان نور لغو شده است اما خادمین شهدا در استان کردستان خودجوش اقدام به ضدعفونی کردن خیابان ها و یادمان ها و زائرسراها، تهیه بسته های بهداشتی و معیشتی را  در دستور کار خود قرار دادند.

,

وی افزود: همه این خادمین با همه تفاوت‌هایشان تقریباً یک‌شکل شده‌اند، حتی یک خواسته مشترک از شهیدان دارند و آن رسیدن به شهادت است که به بیان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باید برای رسیدن به فیض شهادت ابتدا مثل شهید زندگی کرد که یک نمونه بزرگ آن خدمت به مردم است.

,

غلامی تاکید کرد: کمیته خادمین استان کردستان آماده پذیرش از مردمی است که می خواهند ثبت نام کنند و برای ثبت نام هم می توانند به سایت راهیان نور کشور به آدرس http://www.rahianenoor.com/ مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه