اخبار داغ

ابوترابی در گفت‌وگو با دانا خبر داد:

نامه آخوندی به رئیس‌جمهور برای ورود به پرونده قضایی تشکیل شده پیرامون عملکردش

نامه آخوندی به رئیس‌جمهور برای ورود به پرونده قضایی تشکیل شده پیرامون عملکردش
نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: عباس آخوندی خطاب به رئیس جمهور نامه ای نوشته و درخواست کرده که آقای روحانی نسبت به پرونده های تشکیل شده پیرامون عملکردش در دوران وزارت مسکن، ورود کند.
[

«ابوالفضل ابوترابی» نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تشکیل دو پرونده نسبت به اقدامات «عباس آخوند» گفت: در حال حاضر سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات در حال بررسی عملکرد وزیر سابق مسکن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به پرونده پسر وزیر سابق مسکن عنوان کرد: پرونده فعالیت های کلان اقتصادی فرزند آقای آخوندی و پسر یکی از معاونان مهم وی در وزارتخانه نیز در قوه قضائیه در حال بررسی است.

,

نماینده مردم نجف آباد با بیان اینکه پس از شکایت نمایندگان مجلس از عباس آخوندی و ورود دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور به پرونده ترک فعل و اقدامات خسارت بار وی برای کشور، آقای آخوندی نامه ای به رئیس جمهور نوشت عنوان کرد: وی در این نامه از آقای روحانی درخواست کرده که در خصوص این پرونده ها وی را کمک کند و آقای رئیس جمهور هم پیرو این نامه پاسخی خطاب به آخوندی ارسال کرده است.

,

ابوترابی در تشریح جزئیات این نامه گفت وزیر سابق مسکن در این نامه از آقای رئیس جمهور خواسته که با توجه به زحماتی که در دوران مسئولیت کشیده و خدماتی که انجام داده است نسبت به تشکیل پرونده و شکایت علیه وی ورود کند و رئیس جمهور هم پاسخ نامه آقای آخوندی را داده است.

,

حضور همسران وزرا و معاونان رئیس جمهور در گده های سیاسی عباس آخوندی

, حضور همسران وزرا و معاونان رئیس جمهور در گده های سیاسی عباس آخوندی, حضور همسران وزرا و معاونان رئیس جمهور در گده های سیاسی عباس آخوندی,

وی با اشاره به اینکه آقای آخوندی در ساختمان وارتانا گده های سیاسی برگزار می کرد گفت: خانم های برخی مسئولان ، وزرا و معاونان آقای رئیس جمهور هم در این ساختمان تحت عنوان فعالیت های خیریه ای در این گده ها و نشست ها شرکت می کردند.

,

ابوترابی درباره عملکرد آخوندی ادامه داد: وزیر سابق مسکن همیشه دیر در محل کار خود حاضر می شدند و بعد از ظهر ها هم زودتر از پایان ساعت کاری وزارتخانه را برای انجام کارهای اقتصادی ترک می کرد.

,

نماینده مردم نجف آباد با اشاره به اینکه به طور جدی از قوه قضائیه در خصوص اعاده اموال نامشروع مطالبه داریم گفت: آقای آخوندی باید توضیح دهد که وقتی همیشه کارمند دولت بوده چگونه ده ها هزار میلیارد دارایی و اموال جمع آوری کرده است.

,

ابوترابی با اشاره به اینکه قوه قضائیه برای اجرای قانون اعاده اموال نامشروع از آخوندی شروع کند تصریح کرد: باید این شبهه ها به مردم پاسخ داده شود.

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه