اخبار داغ

سخنگوی شرکت توزیع برق اصفهان:

365 هزار مشترک اصفهانی در طرح برق رایگان

365 هزار مشترک اصفهانی در طرح برق رایگان
سخنگوی شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: یک میلیون و 300 هزار مشترک برق در سطح استان به جز شهرستان اصفهان داریم که حدود 365 هزار مشترک برق آن ها در حال حاضر رایگان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر رمضانی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه مصرف برق مشترکان اگر زیر الگوی مصرف باشدبرق آن ها رایگان است، اظهار کرد: مشترکانی که در ماه های گرم سال تا سقف 100 و در ماه های غیر گرم تا 80 کیلو وات مصرف کنند قبضی برای آن ها صادر نمی شود و برق آن ها رایگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
سخنگوی شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: مشترکان می توانند با مدیریت مصرف خود جز مشترکان رایگان از برق باشند، در حال حاضر 27 درصد از مشترکان در استان برق آن ها رایگان خواهد بود.
,
 
,
وی افزود: یک میلیون و 300 هزار مشترک برق در سطح استان به جز شهرستان اصفهان داریم که حدود 365 هزار مشترک شامل این تعرفه شدند؛ با توجه به اینکه قرار گرفتن در این طرح بستگی به مصرف مشترکان دارد و ممکن است در یک ماه آمار بیشتر و یا کمتر شود.
,
 
,
رمضانی بیان کرد: حداقل مصرف برق مشترکان شهری بیشتر از سقف تعیین شده است و به همین دلیل اکثر متقاضیان این طرح روستایان هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه