اخبار داغ

استاندار سمنان:

وضع استان سمنان به لحاظ شیوع کرونا همچنان قرمز و نگران کننده است/ تشدید نظارت‌ها و سخت‌گیری‌ها در استان سمنان اعمال می‌شود

وضع استان سمنان به لحاظ شیوع کرونا همچنان قرمز و نگران کننده است/ تشدید نظارت‌ها و سخت‌گیری‌ها در استان سمنان اعمال می‌شود
آشناگر گفت: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم استان سمنان از میانگین کشوری بالاتر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، علیرضا آشناگر در حاشیه برگزاری چهلمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی از مهم‌ترین ملزوماتی است که همگان باید در شرایط بد و‌نگران کننده شیوع کرونا به آن توجه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی گفت: افرادی که نسبت به این ملزومات بی‌توجهی کنند؛ جریمه می‌شوند.

,

تشدید نظارت‌ها و سخت‌گیری‌ها در استان سمنان اعمال می‌شود

, تشدید نظارت‌ها و سخت‌گیری‌ها در استان سمنان اعمال می‌شود, تشدید نظارت‌ها و سخت‌گیری‌ها در استان سمنان اعمال می‌شود,

استاندار سمنان بیان کرد: تشدید نظارت‌ها و سخت‌گیری‌ها و وضع جرایم نقدی نه تنها در استان سمنان بلکه در دیگر استان‌های کشور نیز عملی می‌شود و در دستور کار ستادهای استانی مقابله با کرونا است.

,

آشناگر گفت: در حال حاضر برای افراد ساکن در تهران افرادی که از ماسک استفاده نکنند و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند مجبور به پرداخت جریمه نقدی از 500 هزار ریال تا 10 میلیون ریال خواهند بود و اگر شرایط کنونی پایتخت در دیگر استان‌ها نیز ادامه یابد؛ اخذ این جرایم از متخلفان در دیگر استان‌ها نیز اجباری و الزامی می‌شود.

,

استاندار سمنان بیان کرد: مردم باید با توجه به این شرایط و انتقال بسیار سریع بیماری از فردی به فرد دیگر از سفر رفتن و یا حضور در آیین روز شهادت امام رضا (ع) خودداری کنند.

,

آشناگر گفت: میزان ابتلا به کرونا در افراد سالمند و دارای بیماری زمینه‌ای بسیار بالاست و باید از سلامت این افراد مراقبت بیشتری صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه