اخبار داغ

مسئول حسینیه مهاجرین تبریز مطرح کرد؛

بسته‌های معیشتی، جایگزینِ موکب سامرا شد/ ویزیت و درمان رایگان در اربعین

بسته‌های معیشتی، جایگزینِ موکب سامرا شد/ ویزیت و درمان رایگان در اربعین
موکب شهدای عاشورایی آذربایجان‌شرقی امسال هزینه برپایی موکب را صرف تهیه بسته‌های معیشتی برای کمک به خانواده‌های نیازمند کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، با آغاز شیوع کرونا در کشورمان بسیاری از کسب‌وکارها دچار مشکل شد و خانواده‌هایی که توان مالی ضعیفی داشتند، با مشکلات اقتصادی متعددی دست و پنجه نرم کردند. در همین راستا و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری طرح مواسات آغاز شد و مردم به صورت خودجوش با بسیج و سپاه برای کمک‌های مومنانه آستین بالا زدند. با گذشت نزدیک به هشت ماه از شیوع کرونا این کمک‌های مومنانه قطع نشده و همچنان تداوم دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

جعفر خفایی، مسئول حسینیه مهاجرین در تبریز در گفت‌وگو با آناج در خصوص کمک‌های مومنانه این حسینیه گفت: موکب شهدای عاشورایی آذربایجان‌شرقی در سامرا به فرماندهی حاج آقا حرمتی داشتیم و سالهای قبل من به عنوان مترجم در عراق ارائه خدمات می‌دادم اما امسال به علت کرونا موکبی در سامرا نداشتیم و به سبب همین موضوع به جای ارائه خدمات در سامرا این خدمت را به محلات تبریز آوردیم.

,

وی در خصوص فعالیت‌های این حسینیه در روزهای گذشته عنوان کرد: ابتدا کادر درمانی را با یک داروخانه سیار به حسینیه مهاجرین دعوت کردیم و بسیاری از اهالی محل را ویزیت و درمان کردند. بسیاری از افرادی که ویزیت شدند نه پول درمان و نه پول دارو ندارند اما اینجا هم درمان و هم داروی رایگان به آنها داده شد.

,

مسئول حسینیه مهاجرین با اشاره به کمک خیرین برای تهیه کمک‌های مومنانه ابراز داشت: وسایلی که قرار بود در موکب سامرا استفاده شود به همین جا منتقل کردیم و به صورت بسته‌های معیشتی برای افراد بی بضاعت بسته بندی کردیم و 30 بسته را به مدرسه ابتدایی استثنائی و ناشنوایان دادیم و مابقی را برای اهالی که وضعیت معیشتی سختی دارند، آماده کردیم.

,

وی در خصوص محتوای بسته‌های معیشتی توضیح داد: مرغ، روغن، ماکارونی، حبوبات و تن ماهی را در این بسته‌های معیشتی قرار دادیم و امیدواریم کمک کوچکی به خانواده‌های بی بضاعت باشد و این احسان مورد قبول اباعبدالله الحسین(ع) قرار بگیرد.

,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه