اخبار داغ

مسئول بسیج فرهنگیان استان خراسان‌جنوبی خبر داد؛

برگزاری همزمان پویش "لبخند رضایت" در سراسر کشور/ اعلام آمادگی بیش از ۴۳ هزار دانش‌آموز و فرهنگی خراسان‌جنوبی برای پیوستن به پویش

برگزاری همزمان پویش "لبخند رضایت" در سراسر کشور/ اعلام آمادگی بیش از ۴۳ هزار دانش‌آموز و فرهنگی خراسان‌جنوبی برای پیوستن به پویش
قاسمی از برگزاری همزمان پویش لبخند رضایت در سراسر کشور خبر داد و گفت: بیش از ۴۳ هزار دانش آموز و فرهنگی خراسان جنوبی برای شرکت در این پویش اعلام آمادگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی قاسمی مسئول بسیج فرهنگیان استان خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری از برگزاری همزمان پویش لبخند رضایت در وزارت آموزش و پرورش و ادارات کل آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: هدف این پویش تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و نهادیه کردن فرهنگ غنی انفاق و محرومیت زدایی و در طبق اخلاص قرار دادن تمام امکانات مادی، معنوی و امور مردم خصوصا جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان در راستای استمرار رزمایش بزرگ مواسات، همدلی و کمک مومنانه است.

,

مسئول بسیج فرهنگیان استان خراسان‌جنوبی بیان کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا خانواده‌ها را متوجه نقش بسیار مهم و با اهمیت معلم و مدرسه کرد و این پدیده در حقیقت تصورات غلطی که در مورد معلم و مدرسه در اذهان عمومی ایجاد شده بود را از بین برد و نشان داد نقش و جایگاه معلم در تعلیم و تربیت میتواند از نقش والدین هم مهتر باشد.

,

قاسمی عنوان کرد: خوشبختانه مردم ایران در تمام عرصه‌ها پیشتاز بودند و مطمئن هستیم همان از خودگذشتگی و ایثاری که در مدافعان حرم وجود داشته و دارد و حال در مدافعان سلامت قابل مشاهده است بین معلمان دلسوز هم وجود دارد و بارها مشاهده شده است.

,

وی اظهار کرد: تعلیم و تربیت مطلوب نیازمند برخی نابرابری‌ها است و کرونا نشان داد که محرومیت و برخی نابرابری‌هایی که به خصوص در عرصه دیجیتال داریم به تبع منجر به محرومیت و شرمندگی اجتماعی برخی از خانواده‌ها و دانش آموزان می‌شود که ان شاءالله با اتحاد مردم، خیران و مسئولان و با روحیه جهادی تمام مشکلات کشور به خصوص در بحث آموزش و پرورش قابل حل است.

,

مسئول بسیج فرهنگیان استان خراسان جنوبی گفت: قشر فرهنگی کشور و استان در تمام این مدت در کنار مردم بودند، در کنار دانش آموزان بوده و هستند و تجربیات خوبی از ابتدای شیوع کرونا تا کنون کسب کردند.

,

شرکت 400 نفر در جشنواره ایده پردازی

, شرکت 400 نفر در جشنواره ایده پردازی, شرکت 400 نفر در جشنواره ایده پردازی,

قاسمی به جشنواره ایده پردازی اشاره کرد و افزود: تجربیات و ایده‌ها در قالب این جشنواره جمع‌آوری شده که در استان بیش از ۴۰۰ نفر در این جشنواره شرکت کردند و آثار در حال داوری است.

,

وی افزود: از تجربیات کسب شده و ایده‌های ارائه شده استفاده خواهد شد.

,

مسئول بسیج فرهنگیان استان خراسان جنوبی با آرزوی این‌که ویروس کرونا ریشه‌کن شود، خاطرنشان کرد: تمامی فرهنگیان و گروه‌های جهادی که در بحث ضدعفونی مدارس و جهاد آموزشی خالصانه همکاری کردند شناسایی و تقدیر خواهد شد.

,

توزیع نمادین 40 بسته غذایی و لوزام التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان

, توزیع نمادین 40 بسته غذایی و لوزام التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان, توزیع نمادین 40 بسته غذایی و لوزام التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان,

قاسمی بیان کرد: امروز به صورت نمادین ۴۰ بسته غذایی و لوازم التحریر که با همکاری فرهنگیان استان آماده شده توزیع خواهد شد.

,

وی گفت: پویش لبخند مهربانی تا پایان ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

,

مسئول بسیج فرهنگیان استان خراسان جنوبی اظهار کرد: شماره کارتی نزد بانک سپه در این خصوص معرفی شده که خیران و نیک اندیشان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت۶۲۷۳۸۱۱۰۴۹۱۲۳۶۴۵ به نام سازمان بسیج استان خراسان‌جنوبی در قالب کمک‌های مومنانه واریز کنند.

,

قاسمی افزود: کمکهای جمع‌آوری شده در قالب پویش لبخند رضایت به دانش آموزان نیازمند و احیانا اگر همکار فرهنگی نیازمندی باشد داده می‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: ۴۳ هزار و ۲۶۹ دانش آموز و فرهنگی استان در پویش لبخند رضایت اعلام آمادگی کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه