اخبار داغ

دوبنده سنگین وزن در المپیک برای من است؛

زارع: کلیددار باشگاه‌های ورزشی در آمل شده بودم!/ یزدانی باید از فوتبالیست ها بیشتر بگیرد

زارع: کلیددار باشگاه‌های ورزشی در آمل شده بودم!/ یزدانی باید از فوتبالیست ها بیشتر بگیرد
آزادکار سنگین وزن تیم ملی گفت: ما بخیل نیستیم که چرا فوتبالیست‌ها میلیاردی پول می‌گیرند، بلکه می‌گویم حسن یزدانی باید بیشتر از آنها قرارداد ببندد.
[

امیرحسین زارع کشتی‌گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: بعد از 8 ماه دوری از کشتی اتفاق خوشایندی رقم خورد و لیگ کشتی به همت فدراسیون و سازمان لیگ برگزار شد. من خودم آخرین بار یکسال پیش در تورنمنت کشتی ایتالیا شرکت کردم و بعد از آن روی تشک نرفتم. جدای از بردهایی که در لیگ بدست آوردم، خوشحال شدم دوباره روی تشک رفتم و با رقیبانم پنجه درپنجه انداختم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

زارع ادامه داد: در ماه‌های گذشته که باشگاه‌های ورزشی در آمل تعطیل بودند، دوستان به من لطف می‌کردند و کلید باشگاه‌های مختلف ورزشی از قبیل کشتی، بدنسازی یا حتی استخر را می‌دادند و من برای تمرین به تنهایی به باشگاه‌ می‌رفتم. به نوعی کلیددار شده بودم! ضمن اینکه کوه و دریا و جنگل هم بود و تنهایی یا با دوستان به طبیعت می‌رفتیم و تمرین می‌کردیم.

,

قهرمان جوانان جهان در دسته سنگین وزن به وضعیت قراردادهای کشتی‌گیران در لیگ اشاره کرد و گفت: اصلا عدد چند میلیون برای قهرمان‌های کشتیِ ما خجالت‌آور است. واقعا کسی مثل حسن یزدانی که پرچم ایران در المپیک را به اهتزاز درمی‌آورد باید از فوتبالبیست‌ها هم بیشتر بگیرد. ما بخیل نیستیم قراردادهای میلیاردی نوش جانشان اما کشتی ورزش اول ایران است و همه کشتی را دوست دارند. با این حال حتی تیمی مانند ایران مال که وضع مالی خوبی دارد پول چشمگیری به کشتی‌گیران نمی‌دهد. این حرف من گلایه از مسئولان تیمم نیست که اتفاقا خیلی هم از آنها ممنون هستم، بلکه انتظار دارم حامیان مالی بیشتری وارد کشتی شوند و به قهرمانان جهان و المپیک رقم درخور شان و منزلت آنها بدهند.

,

امیر حسین زارع درپایان در مورد مسابقات المپیک توکیو تاکید کرد: من از همه رقیبانم در سنگین وزن کوچک‌تر هستم و به همه‌شان احترام می‌گذارم؛ اما با برنامه‌ و هدفی که دارم باید بگویم دوبنده تیم ملی در المپیک برای من است. تلاش می‌کنم تا رسیدن به المپیک تمامی رقیبانم را در ایران شکست بدهم و بر روی تشک کشتی حقم را بگیرم.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه