اخبار داغ

فرماندار زنجان:

مسیرهای ورودی منطقه تفریحی گاوازنگ زنجان مسدود شد

مسیرهای ورودی منطقه تفریحی گاوازنگ زنجان مسدود شد
رضا عسگری، فرماندار زنجان گفت: با توجه به اعمال محدودیت از سوی ستاد کرونا به دلیل شلوغی منطقه تفریحی گاوازنگ، مسیرهای ورودی به این منطقه مسدود شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری امروز گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: به دلیل شرایط نامناسب منطقه تفریحی و گردشگری و احتمال انتشار ویروس کرونا و درگیری مردم با این بیماری، مسیرهای ارتباطی این منطقه از صبح امروز مسدود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,
 
,
وی با بیان اینکه تعطیلی این منطقه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، افزود: وضعیت اغذیه فروشی‌های این منطقه مطلوب نیست و علیرغم هشدارهای لازم اقدامی در این زمینه انجام نشده بود.
,
 
,
این مسئول با اشاره به اینکه واحدهای صنفی غیرمجاز، خدمات غیر بهداشتی را در منطقه گاوازنگ ارائه می‌کردند که تهدید جدی برای مردم محسوب می‌شود، افزود: مردم نیز در این منطقه رعایت خوبی ندارند و ازدحام جمعیت در شب و ایام تعطیل بالا است.
,
 
,
فرماندار زنجان وضعیت آرامستان‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با ارائه پروتکل‌های بهداشتی و اقدامات لازم وضعیت آرامستان‌ها مطلوب است اگر چه با حد عالی فاصله وجود دارد.
,
 
,
عسگری یادآور شد: شرایط انتشار ویروس کرونا به دلیل افزایش میزان بیماران سرپایی، جهش ویروس و افزایش امکان ابتلای افراد به این بیماری نامطلوب بوده و وضعیت همچنان قرمز است.
,
 
,
وی از تمدید یک هفته‌‌ای محدودیت‌ها خبرداد و گفت: در بازرسی‌‌های انجام شده برخی واحدهای صنفی به صورت عادی فعالیت می‌کردند که هشدارهای لازم ارائه شده و برخورد جدی با واحدهای متخلف می‌شود.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: ارائه خدمات صرفا به کسانی که از ماسک استفاده می‌کنند، امکانپذیر است و مردم باید در مراجعه به دستگاه‌های دولتی، عمومی و واحدهای صنفی از ماسک استفاده کنند.
,
 
,
فرماندار زنجان از پلمپ 4 بانک به دلیل عدم استفاده مراجعه‌کنندگان از ماسک خبرداد و گفت: یک مرکز خدمات قضایی نیز به دلیل مناسب نبودن محل تعطیل شد.
,
 
,
وی از پیش‌بینی افرادی برای استقرار در ورودی پاساژها برای کنترل استفاده مردم از ماسک خبرداد و افزود: واحدهای صنفی نیز باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: در حوزه حمل‌و‌نقل نیز باید همه رانندگان و مسافران از ماسک استفاده کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
,
 
,
فرماندار زنجان به استفاده 95 درصدی مردم از ماسک در موج دوم کرونا اشاره کرد و گفت: در چند هفته گذشته میزان استفاده مردم از ماسک کاهش یافته بود.
,
 
,
عسگری ادامه داد: ضروری است مردم برای مراسم‌های عقد و عروسی در ماه ربیع‌الاول برنامه‌ریزی نکنند چرا که در حال حاضر وضعیت برای برگزاری مراسم‌های تجمعی مطلوب نیست.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه