اخبار داغ

تمرکز هیات قایقرانی در شهرستان ها/ هیات قایقرانی مبارکه فعال می شود

تمرکز هیات قایقرانی در شهرستان ها/ هیات قایقرانی مبارکه فعال می شود
رئیس هیات قایقرانی استان اصفهان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم هیات قایقرانی در شهرستان مبارکه نیز فعال شود، گفت: تلاش و سعی کردیم بر شهرستان ها تمرکز کنیم و از این اتفاق نتایج بسیاری خوب نیز کسب کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سلمان قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: مانند سال های گذشته که زاینده رود جاری نبود، شهرستان های خوب و فعالی داریم؛ یکی از این شهرستان ها گلپایگان است که با دو منبع آبی خوبی که در اختیار دارد، از ظرفیت خوبی برخوردار است و همچنین شهرستان سمیرم و نجف آباد نیز فعالیت های خوبی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیات قایقرانی استان اصفهان با بیان اینکه در تلاش هستیم هیات قایقرانی در شهرستان مبارکه نیز فعال شود، گفت: تلاش و سعی کردیم بر شهرستان ها تمرکز کنیم و از این اتفاق نتایج بسیاری خوب نیز کسب کردیم.

,

وی  افزود: در رفتینگ با توجه به اینکه رویدادی در ایام کرونا برگزار نشد ما نیز صرفاً در جلسات آنلاین فدراسیون جهانی و هیات رئیسه شرکت می کردیم.

,

قاضی عسگر گفت: ورزشکارهای سطح بالا این رشته در اصفهان به خوبی تمرینات خود را انجام دادند و در مسابقات قهرمانی کشور در کرج تیم دختران قهرمان کشور شد و در آب های ارام نیز یک مدال نقره در کشور کسب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه