اخبار داغ

رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب خبر داد:

رشد ۱۰۰ درصدی کمکهای نقدی به مراکز نیکوکاری شهرستان سرپل ذهاب

رشد ۱۰۰ درصدی کمکهای نقدی به مراکز نیکوکاری شهرستان سرپل ذهاب
علی اکرم منصوری, رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل ذهاب از رشد ۱۰۰ درصدی کمکهای نقدی صورت گرفته توسط خیرین به مراکز نیکوکاری شهرستان در سالجاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز علی اکرم منصوری  با اشاره به اینکه تاکنون 7مرکز نیکوکاری در شهرستان با هدف مشارکت خیران در خدمت‌رسانی به نیازمندان راه‌اندازی شده است، گفت: در شش ماهه سال جاری 6 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک از خیران جمع آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کمک‌های جمع‌آوری شده 100 درصد رشد را نشان می دهد.  

رئیس  کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل ذهاب افزود: از این میزان 5 میلیارد و هفتصد میلیون تومان کمک غیرنقدی،  و 800 میلیون تومان کمک نقدی بوده است.

وی یادآور شد: مجموع درآمد شش ماهه سال گذشته مراکز نیکوکاری شهرستان 3 میلیارد و سیصد میلیون تومان بوده است.

منصوری با تاکید بر اینکه درصد سهم مراکز نیکوکاری از کل درآمدهای شهرستان 55 درصد است، ادامه داد: بیشترین درآمدهای مراکز نیکوکاری شهرستان مربوط به مرکز نیکوکاری مسجد قادرالحسینی وشهدای بازی دراز است.

منصوری به اهداف مراکز نیکوکاری اشاره کرد و افزود: شناسایی،ارتباط و تعامل موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیرگزار از جمله خیرین وموسسات خیریه به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنها در راستای رفع مشکل محرومین، برون سپاری و توسعه خدمت رسانی به محرومین وتکریم آنان، ایجاد همبستگی،تکامل و توازن اجتماعی در جامعه وارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری و طراحی ،استقرار و مدیریت شبکه های نیکوکاری با تمرکز بر محله وبا محوریت مسجد محله جزو اهداف این مراکز است.

رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب عنوان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان با ارائه خدمات در زمینه جهیزیه، کمک معیشت، درمان، فرهنگی، مسکن و اشتغال آماده بهره‌گیری از ظرفیت آحاد جامعه در رفع فقر و محرومیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه