اخبار داغ

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر؛

شایعه هزینه‌کرد بودجه کرونا در دانشگاه بهشتی/ دولت روحانی در کنترل بیماری نمره خوبی نگرفت

شایعه هزینه‌کرد بودجه کرونا در دانشگاه بهشتی/ دولت روحانی در کنترل بیماری نمره خوبی نگرفت
بیگی، عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: اخیرا شایعاتی وجود دارد که 100 میلیارد تومان از بودجه کرونا به دانشگاه شهید بهشتی برای ساخت یک ساختمان داده شده که دولت باید در خصوص این مساله شفاف‌سازی کند و مجلس هم به آن ورود پیدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر درباره عدم تخصیص بودجه کرونا از صندوق توسعه ملی به وزارت بهداشت اظهار داشت: کمیسیون برنامه و بودجه و بهداشت مسئول رسیدگی به این مساله هستند و در جلسه اخیر مسئولین وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت مجلس قرار شد که هزینه‌های وزارت بهداشت در کرونا مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به برخی شایعات در خصوص هزینه‌کرد این بودجه در محلی دیگر گفت: اخیرا شایعاتی وجود دارد که 100 میلیارد تومان از بودجه کرونا به دانشگاه شهید بهشتی برای ساخت یک ساختمان داده شده که دولت باید در خصوص این مساله شفاف‌سازی کند و مجلس هم به آن ورود پیدا کرده است.

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در خصوص عملکرد دولت در بحران کرونا عنوان کرد: دولت باید در خصوص کرونا شورای عالی مدیریت بحران را تشکیل می‌داد و نقشه راه ترسیم می‌کرد. اما به واسطه فقدان برنامه اجرایی، با تصمیمات متناقض روبرو شدیم که دائما تغییر می‌کرد و پشتوانه علمی و اتفاق نظر در تصمیمات وجود نداشت.

,

وی با بیان اینکه دولت روحانی کارنامه قابل قبولی در بحران کرونا ندارد، یادآور شد: حتی در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیمات گرفته می‌شد و بعدا دولت آن را نقض می‌کرد. در حالیکه در بحران‌ها، تشکیلات درست نمی‌کنند و بجای آن تصمیمات عاجل گرفته می‌شود. اما دولت روحانی تصمیمات درست نگرفت و هزینه سنگینی به کشور وارد کرد و علاوه بر هزینه‌های مادی، به اعتماد مردم آسیب زد.

,

بیگی در خصوص عملکرد ستاد استانی مقابله با کرونا ابراز داشت: اختیارات برخی تصمیم‌گیری‌ها به دولت داده شده است و متاسفانه متولیان امر در استان ما و در تصمیم‌گیری‌های کرونایی به اولویت دست پیدا نکردند. ابتکارات و تصمیماتی که می‌شد گرفته شود، اما گرفته نشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه