اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی:

200 کلاس درس در خراسان‌جنوبی احداث می‌شود/ حذف مدارس غیراستاندارد نزدیک به نقطه پایان است

200 کلاس درس در خراسان‌جنوبی احداث می‌شود/ حذف مدارس غیراستاندارد نزدیک به نقطه پایان است
میرجعفریان گفت: برای امسال حدود 200 کلاس درس در خراسان‌جنوبی در حال احداث است که تا پایان سال و حداکثر آغاز سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سیدکمال الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازید از پروژه‌های آموزشی در حال احداث بیرجند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در خراسان جنوبی با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی با بیان این‌که در برخی از نقاط شهرستان بیرجند با کسری فضای آموزشی مواجه هستیم ، افزود: خوشبختانه امروز شاهد پیشرفت احداث تعداد زیادی از فضاهای آموزشی در شهر بیرجند هستیم.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: در سال گذشته حدود 200 کلاس درس تکمیل و به اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی تحویل شده است.

,

احداث 200 کلاس درس در خراسان جنوبی

, احداث 200 کلاس درس در خراسان جنوبی, احداث 200 کلاس درس در خراسان جنوبی,

میرجعفریان عنوان کرد: برای امسال نیز حدود 200 کلاس درس در استان در حال احداث است که تا پایان سال و حداکثر آغاز سال تحصیلی آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

وی اظهار کرد:در شمال شهر بیرجند نیازمندی‌های آموزشی بیشتری وجود دارد که خوشبختانه در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با کمک دولت، نهادهای حمایتی و انقلابی و خیرین مدرسه ساز اقدامات شایسته‌ای انجام شده است.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در حال حاضر بیش از 100 کلاس درس در شمال شهر بیرجند در دست اجرا است و در جنوب شهر بیرجند نیز بر اساس تفاهم‌نامه‌هایی که با راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان منعقد شده زمین مورد نیاز برای فضاهای آموزشی تامین شده است.

,

حذف مدارس غیر استاندارد نزدیک به نقطه پایان/ احداث 58 کلاس درس با کمک بنیاد برکت

, حذف مدارس غیر استاندارد نزدیک به نقطه پایان/ احداث 58 کلاس درس با کمک بنیاد برکت, حذف مدارس غیر استاندارد نزدیک به نقطه پایان/ احداث 58 کلاس درس با کمک بنیاد برکت,

میرجعفریان با تاکید بر این‌که از تمام فرصت‌های مالی برای بهره‌برداری سریعتر فضاهای آموزشی باید استفاده شود، افزود: حذف مدارس غیر استاندارد از نظر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی  نیز در دستور کار قرار گرفته است که در حال حاضر در نقطه‌های پایانی قرار دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: حذف مدارس کانکسی از دیگر اقدامات بسیار خوب در زمینه فضاهای آموزشی بوده و بر اساس تفاهم با بنیاد برکت احداث 58 کلاس درس در سطح استان آغاز شده و در حال اجرا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه