اخبار داغ

در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی با دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان‌جنوبی مطرح شد؛

همکاری آستان قدس رضوی با سازمان تبلیغات اسلامی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی

همکاری آستان قدس رضوی با سازمان تبلیغات اسلامی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی
در دیدار دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌جنوبی با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برهمکاری دو جانبه آستان قدس رضوی با تبلیغات اسلامی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی تاکید و موافقت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمد علی ابراهیمی دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌جنوبی طی دیدار با حجت‌الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: از ابتدای راه‌اندازی کانون‌های خادمیاری اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آمادگی دارد در داروشفای ولی‌عصر(عج)، هیئت فاطمیه، مرکز درمانی اوقاف در شهدای باقریه و داروشفای امام جعفر صادق (ع) در مرکز درمانی کانون سلامت اقدامات خوبی داشته باشد، ضمن این‌که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

,

اعلام آمادگی راه‌اندازی پیش دبستانی مهدالرضا در استان

, اعلام آمادگی راه‌اندازی پیش دبستانی مهدالرضا در استان, اعلام آمادگی راه‌اندازی پیش دبستانی مهدالرضا در استان,

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌جنوبی بیان کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی استان آمادگی دارد با سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه قرآن و مهد الرضا که پیش دبستانی از سوی آستان قدس است، مباحث کتاب و کتابخوانی و محصولات فرهنگی تبلیغی همکاری لازم را داشته باشد.

,

ابراهیمی عنوان کرد: تولیت آستان قدس رضوی به استان‌ها اجازه دادند که نذورات و وقفیات مرتبط با امام رضا(ع) را در استان جمع‌آوری و در همین استان مورد استفاده قرار گیرد.

,

وی اظهار کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی خراسان‌جنوبی آمادگی دارد توسط کانون تخصصی جهادی خدمت رضوی در خصوص کمک به ساخت مساجد، حسینیه ها و خانه های عالم با تبلیغات اسلامی استان همکاری داشته باشد.

,

حجت الاسلام احمد رضایی مدیرکل تبلیغات خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: حضور خادمیاران در استان دل‌ها را امام رضایی می‌کند.

,

وی با بیان این‌که خدمت به ائمه اطهار (ع) جایگاه بسیار والایی دارد، افزود: خوشبحال خادمیاران و شما که در خدمت امام رضا (ع) هستید.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: تبلیغات اسلامی ظرفیت بسیار خوبی در استان است و همکاری متقابل با دفتر آستان قدس رضوی در استان می‌تواند بسیار موثر باشد.

,

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: در سطح استان ۱۳۰۰ حسینیه و ۱۵۰۰ مداح داریم.

,

وجود 200 خانه قرآنی روستایی در استان

, وجود 200 خانه قرآنی روستایی در استان, وجود 200 خانه قرآنی روستایی در استان,

وی اظهار کرد: حوزه قرآنی ما در استان سرآمد است و ۲۰۰ خانه قرآنی روستایی در استان داریم.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: شبکه تبلیغی که توسط روحانیان داخل و خارج استان فعال است می‌تواند بسیار موثر باشد.

,

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: تبلیغات اسلامی استان در مباحث تبلیغی و بانوان کانون‌های موفقی دارد و اعلام آمادگی این را داریم که کانون‌های بانوان تبلیغات اسلامی با کانون بانوان آستان قدس همکاری داشته باشد.

,

وی افزود: کانون‌های موفق را باید به مردم معرفی کرد تا مردم در خصوص فعالیت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی اطلاعات کامل داشته باشند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خواستار فعالیت بیشتر در زمینه فرهنگی توسط آستان قدس در سطح استان شد و گفت: پیشنهاد می‌شود مبلغین آستان قدس رضوی در مشهد مرکزیت نداشته باشند و به استان‌ها جهت تبلیغ اعزام شوند.

,

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: آمادگی داریم که چهار مدرسه صدرای استان در شهرهای نهبندان و بیرجند را تماما در اختیار آستان قدس قرار دهیم و در زمینه تعلیم و تربیت، تبلیغات اسلامی با آستان قدس رضوی همکاری‌های متقابل را در استان داشته باشد.

,

وی عنوان کرد: در خصوص فعالیت‌های پزشکی و حقوقی نیز در مسجد باقرالعلوم هفته‌ای سه شب خدمات پزشکی و سه شب فعالیت‌های حقوقی توسط تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در خصوص مباحث قرآنی نیز آمادگی داریم تشکل‌های قرآنی را به آستان قدس معرفی کرده که با کانون تخصصی قرآنی فعالیت‌های قرآنی داشته باشیم.

,

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: در بحث مسابقات قرآنی، حفظ قرآن و مباحث مربوطه در حوزه کتاب و کتابخوانی نیز آمادگی داریم مسابقات کتابخوانی در استان برگزار کنیم.

,

وی بیان کرد: در مبحث رسانه نیز ظرفیت خوبی داریم و می‌توانیم فضای مجازی و حقیقی را برای معرفی فعالیت‌ها در اختیار کانون‌های خدمت رضوی قرار دهیم.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: در حوزه اشتغال‌زایی نیز فعالیت کانون‌های اشتغال زایی و کار آفرینی می‌تواند در مباحث فرآوری زرشک، زعفران و عناب قرار گیرد و در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای داشته باشد.

,

حجت الاسلام رضایی گفت: تبلیغات اسلامی در ۱۳ شهر استان دفتر دارد و آمادگی این را داریم که در صورت نیاز دفتر کانون‌های خدمت رضوی را پوشش دهیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه