اخبار داغ

مدیرعامل هلال احمر خراسان‌جنوبی خبر داد؛

بهره‌مندی ۷ هزار روستایی از خدمات کاروان‌های نذر آب ۳

بهره‌مندی ۷ هزار روستایی از خدمات کاروان‌های نذر آب ۳
رضایی گفت: هفت هزار و ۶۳۰ روستایی در خراسان‌جنوبی از خدمات کاروان‌های نذر آب ۳ در نقاط مختلف استان بهره‌مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدرضا رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران، با اشاره به وضعیت بی‌آبی در استان، اظهار کرد: بسیاری از مناطق حاشیه‌ای و روستایی استان متاثر از خشکسالی‌های چند ساله بوده و با فقر و تنگدستی رو به رو شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی با اشاره به رسالت‌های هلال احمر مبنی بر کاهش آلام بشری در زمان آرامش و بحران، افزود: جمعیت هلال احمر در راستای انجام وظایف ذاتی که دارد طرح کاروان‌های نذر آب را در استان‌های آسیب دیده از خشکسالی اجرایی می کند.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان این‌که این طرح از دو سال گذشته در خراسان‌جنوبی اجرایی می‌شود، اظهار کرد: در سال جاری در شهرستان‌های نهبندان، خوسف و سربیشه به ترتیب میزبان کاروان‌هایی از یزد، اصفهان و خراسان رضوی بودیم.

,

رضایی عنوان کرد: در راستای فعالیت این کاروان‌ها 7 هزار و ۶۳۰ نفر در ۶۵ روستای استان از خدمات مختلف درمانی، معیشتی و آموزشی بهره‌مند شدند.

,

وی از ویزیت دو هزار و ۳۰۵ بیمار توسط ۵۲ نفر کادر درمانی این کاروان‌ها خبر داد و افزود: توزیع یک‌هزار و ۱۵ بسته معیشتی، یک‌هزار و ۹۴۰ جفت کفش و یک‌هزار و ۱۵۰ پک بهداشتی از جمله اقدامات این تیم‌ها بوده است.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: توزیع ۷۵۰ بسته نوشت افزار و چهار هزار و ۱۰۰ ثوب البسه از دیگر خدمات ارائه شده به روستائیان بوده و همچنین در راستای رفع بخشی از مشکلات آبی روستائیان، ۳3 منبع ذخیره آب به حجم 99 هزار لیتر در روستاهای هدف، جایگذاری شده است.

,

رضایی از مشارکت و فعالیت 450 نفر روز داوطلب هلال احمر در این کاروان‌ها خبر داد و گفت: تمامی خدمات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه