اخبار داغ

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان خبر داد؛

افزایش نظارت بر عرضه 105 کالای اساسی در استان

افزایش نظارت بر عرضه 105 کالای اساسی در استان
مسلمی رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از کالاها توسط تولیدکنندگان به بازار عرضه نمی‌شود، گفت: نظارت بر عرضه 105 کالای اساسی در بازار استان زنجان تشدید می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بیشتر نظارت‌ها نسبت به 105 قلم کالا اساسی در بازار انجام می‌شود اظهار کرد: تمرکز سازمان بازرسی صمت بیشتر روی کنترل قیمت این کالاها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: نسبت به قیمت سایر اقلام نیز براساس شکایت‌های مردمی بازرسی می‌شود اما حساسیت ما بیشتر روی 105 کالای پرمصرف و ضروری مردم است.

,

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با تاکید براینکه حبوبات و اقلام پروتئینی جزو 105 کالایی است که روی آنها نظارت‌ها بیشتر شده است خاطر نشان کرد: نظارت بر موارد پروتکل‌های بهداشتی مانند نانوایی‌ها و قصابی نیز بر عهده بازرسان سازمان صمت است.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه با محدودیت نیروی انسانی در حوزه بازرسی مواجه هستیم افزود: برخی از کالاها در بازار متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت ارز متغیر بوده و قیمت ثابتی ندارد.

,

مسلمی با تاکید براینکه در حال حاضر بیشتر نظارت ما بر قیمت اقلامی مانند مرغ و تخم مرغ، لاستیک، حبوبات، برنج و غیره است گفت: از جهتی نیز متاسفانه تغییرات روزانه ارز باعث تلاطم بازار شده است.

,

وی با اشاره به اینکه از طرفی نیز به دلیل تغییرات قیمت‌ها برخی از تولیدکنندگان نسبت به عرضه کالای تولیدی خود به بازار خودداری می‌کنند افزود: قیمت حبوبات به شدت افزایش یافته است و بخشی از حبوبات وارداتی بوده و بخشی نیز تولیدات داخلی است که متاسفانه تولیدکنندگان ما تولیدات خود را وارد بازار نمی‌کنند.

,

رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با تاکید براینکه براساس گزارشاتی که از بازار دریافت کردیم پیاز نیز کمتر وارد بازار می‌شود عنوان کرد: تولیدکنندگان نیز تولیدات خود را وارد بازار نمی‌کنند که این موضوع منجر به افزایش قیمت آن در بازار شده است.

,

وی تاکید کرد: در برخی از موارد خرده فروش‌ها مقصر نوسانات قیمت‌ها نیستند و اکثرا آنها موافق این هستند که فروش‌ آنها رونق بیشتری داشته و گردش مالی آنها در حالت رکود نباشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه