اخبار داغ

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در زنجان خبر داد؛

عرضه ماسک ارزان‌قیمت ۱۰۰۰ تومانی

عرضه ماسک ارزان‌قیمت ۱۰۰۰ تومانی
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان با بیان اینکه ثبت‌نام ماسک ارزان‌قیمت به نرخ 1000 تومان ادامه دارد، گفت: تمام شهروندان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه مربویه، ماسک مورد نیاز خود را در محل‌های مشخص شده در شهرستان خود دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: روزانه حدود 5 میلیون عدد ماسک توسط کارخانجات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سطح کشور تولید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌ها نیز توزیع ماسک ارزان‌قیمت را انجام می‌دهند اما توزع ماسک‌های ستاد اجرایی، مقطعی نبوده و ادامه‌دار است.

,

هادی‌نژاد با بیان اینکه ماسک‌ها ابتدا به نرخ 1250 تومان بود اما اکنون به قیمت 1000 تومان توزیع می‌شود، افزود: متقاضیان برای خرید ماسک می‌توانن در سامانه https://hastinja.ir/select-products ثبت‌نام کرده و ماسک‌ها را در موعد مقرر در محل مشخص‌شده دریافت کنند.

, https://hastinja.ir/select-products,

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان با بیان اینکه اخذ کد ملی در ثبت‌نام ماسک‌ها برای محدودیت در خرید نبود، گفت: دریافت کد ملی صرفاً برای شناسایی فرد دریافت‌کننده ماسک بود تا در بازار آزاد فروخته نشود.

,

وی اظهار داشت: ماسک‌های توزیعی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ابتدا در بسته‌های 50 تایی بود که اکنون علاوه بر آن، بسته‌های 10 تایی نیز آماده شده تا اگر فردی تمایل به خرید 50 تایی نداشت بتواند بسته 10 تایی تهیه کند.

,

هادی‌نژاد تصریح کرد: قرارگاه جهادی ستاد تلاش کرده تا در تمام شهرستان‌ها نمایندگی داشته باشد که متقاضیان به راحتی دسترسی داشته باشند.

,

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان زنجان گفت: بنای ستاد در تامین و توزیع اقلام بهداشتی، حمایت از کارخانجات و کارگاه‌های د اخلی در راستای جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی است.

,

وی با تاکید بر اینکه اعضای گروه‌های جهادی که با ستاد همکاری دارند تا آخرین لحظه پای کار هستند، خاطرنشان کرد: تمام این همکاری‌ها فقط به یک گوشه چشم رهبر معظم انقلاب اسلامی و از روی عشق و ارادت به ایشان و بدون هیچگونه چشمداشتی بوده است.

,

هادی‌نژاد با بیان اینکه هیچکدام از اعضای گروه‌های جهادی، پولی بابت همکاری خود از ستاد اجرایی دریافت نمی‌کنند، تصریح کرد: حتی خود بنده به عنوان دبیر قرارگاه، ریالی نمی‌گیریم و همه ما به عشق مقام معظم رهبری آماده‌ایم تا پای جان در این مسیر، تلاش کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه